pátek 12. července 2013

AX paris-jeden velký problém

Ano,i mně se občas stane,že při nákupu "uklouznu". Největší problém jsem měla s e-shopem axparis - a problém stále trvá.



Měla jsem dva týdny před ústní maturitou,v hlavě jsem skládala outfit,který by se hodil pro tuto příležitost a přinesl mi štěstí. Hurá,povedlo se,ALE ! Neměla jsem boty a pak? Slyšela jsem andělské zpěvy,když jsem je našla ZDE





Hned jsem je musela mít,proto jsem se zaregistrovala,přihlásila,dala do košíku,pokračovala k pokladně,potvrdila a... NIC! Vyskytla se CHYBA ! A co bylo ještě horší? Peníze mi z účtu zmizely,ale objednávka nebyla evidována !
Rozhodla jsem se hned napsat první e-mail,vše jsem vypsala a přiložila i výpis z paypalu. Když ani po týdnu nepřišla žádná odpověd,napsala jsem další e-mail. A další... a další....a další... ŽÁDNÁ ODEZVA !

Pro studentku jako já to nejsou malé peníze a za každou cenu je chci zpět, proto jsem na paypalu použila funkci "vrácení peněz ". Stejně se nic nedělo :(



2.5 .2013 jsem boty zaplatila (£28.74 )
2.7 . 2013 jsem TEPRVE dostala odpověd a to jen -jestli svůj problém mohu popsat anglicky ( blbnul mi totiž email a vše co jsem napsala anglicky překládal zpět do češtiny)

INFO
pošta:  7,95 liber na 2 kg.
platba : paypal

HODNOCENÍ

Chápu,že se může na stránce vyskytnout nějaký problém,to bych dokázala pochopit. Ale to,že na e-maily (kterých bylo minimálně 5 ) se uráčili  odepsat až po dvou měsících,se mi vůbec nelíbí. No řekněte,co je tohle za přístup?!
(ale některé šaty mají fakt boží )




Nezaslouží si ani jednu kočičku !Z nákupu na axparis jsem vyléčená. Ale vzhledem k tomu,že mají aspon nějakou snahu s semnou problém řešit a mají krásné zboží (viz obrázek nad ) (h) jim aspon tu jednu kočičku udělím.



Stalo se Vám někdy něco podobného?

A co nás čeká? Počkejte si na objednávku z boohoo.com !  Meow

6 komentářů:

  1. A jak to dopadlo teda? :) Máš své peníze zpět?

    OdpovědětVymazat
  2. Snad to dobře dopadne :-) boty jsou ale vážně hezké.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za varování, měla jsem tam vyhlídnuté šaty, takže už vím, kde neobjednávat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow.. tak to by mě teda hodně naštvalo. Ale boty jsou jinak strašně moc pěkné.

    PS: u mě na blogu probíhá giveaway, tak budu ráda, když se zapojíte. http://itssabinat.blogspot.cz/search/label/Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. já v pátek nakupovala na jednějch zahraničních stránkách, peníze se mi strhly (a mnohem vetsi nez tobe :-/) a zadnej email o objednavce nedorazil!!! tak doufam,ze se mnou budou komunikovat lepe nez s tebou ax paris...

    držim palečky ať vše dopadne v pořádku ;)

    Nicol

    OdpovědětVymazat