sobota 20. července 2013

šaty "H&M" flower print ebay -recenze


Kvůli častým dotazům na materiál a vůbec kvalitu  šatů jsem se rozhodla uveřejnit další recenzi :)



ŠATY NAJDEŠ TADY
Objednáno: 24.5.2013
Doručeno: 14. 5. 2013
Cena: 181kč
Pošta: ZDARMA
Sídlo firmy: Čína
Způsob platby: Paypal
Doručení : poštou ČR-obyčejně

Šaty dorazily opět v "igelitové" obálce a průhledném sáčku. Co mě překvapilo? Jejich totožnost s ilustračním fotem a pestré barvy.
Bohužel materiál je průhledný ( bílá tanga ale vidět nebudou -myslím)

Materiál :
Všude je psáno něco jiného,na popisu předmětu je napsán šifon,na štítku bavlna ( ruku do ohně bych za to ale nedala,jelikož je materiál velmi pružný a opravdu to má do bavlny -i šifonu-hodně daleko)


Velikost :
Objednala jsem si velikost S a modlila se,aby mi byly. A jsou ! ( Díky pružnosti,mám 87cm přes prsa a natáhnu je jako nic )

Pokud ale patříte k vášnivým pojídačům sýrového popkornu a popíječům kofoly ( tak jako já ) tyto šaty nedoporučuji - ukážou  VŠECHNY faldíky !! ( viz foto )


Hodnocení :

Bohužel,opět se setkávám s "fake" štítkem H&M..


+ pestrost barev
+ souhlas s reálnou fotkou

- padělání značky
- průhlednost materiálu
- uvedený jiný materiál

Uděluji 3 kočky z 5


Líbí se vám?


2 komentáře:

  1. Ahoj Atigu, nejvíc se mi líbí tvoje recenze z ebay, ty jsou fakt skvělé... ale chtěla bych tě poprosit o článek: Jak používat paypal? V tomhle ohledu jsem naprostý amatér - analfabet a znemožňuje mi to přes ebay nakupovat a sehnat si tak takovéhle parádní kousky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) nejsi jediná,která mě to o to žáda,ale problém je v tom,že každá banka to má úplně jinak a já už mám paypal asi 4 roky a upřímně,moc si to nepamatuju jak se to všechno dělá :(

      Vymazat