středa 17. července 2013

šaty H&M s tukanem EBAY - RECENZE


Je léto a jako každá žena jsem si přeci musela koupit nějaké nové šaty do slunečních dnů.
Když jsem viděla na ebay.com TYTO ŠATY,neodolala jsem...




Informace:
Odkaz : Zde
Objednáno: 28.5.2013
Doručeno: 15.6.2013
Cena: 201kč
Pošta: ZDARMA
Způsob platby: paypal
Sídlo "firmy": China
Objednaná velikost : 38






Šaty přinesla poštačka jako balíček odeslaný  obyčejně v "igelitové" obálce. Po rozbalení jsem nejdříve skákala tři metry vysoko ,ale potom...


Šaty na první pohled krásné,po delším zkoumání jsem narazila na pár věcí,co se mi už tolik nelíbily...



Zadní strana šatiček není podšitá,tím pádem VELMI průhledná - jde vidět i "barva našeho těla"


Další věc,co se mi nelíbí je opět Fake H&M



Velikosti:
Podle uvedených mír jsem si pro jistotu objednala velikost M, (jelikož to není pružný materiál ),přes prsa jsou v pohodě,ale na jiných částech těla tak divně sedí...




Hodnocení:

+ přijatelná cena
+ šaty stejné jako na obrázku
+ skvělá komunikace s prodejcem

- PRŮHLEDNÝ MATERIÁL! ( za podšití saténem dám snad víc peněz,než za koupení třech těchto šatů )
- materiál uvedený šifon,ale je to šifon se saténem
- padělání značky H&M


Takže,pokud Vám nevadí ukázat své spodní prádlo celému světu,vzhůru do nich !

Uděluji 3 kočky z 5




3 komentáře:

  1. Tyhle se mi hrozně líbili i v HM.. ale došla jsem k závěru, že jsou moc divné :-D Takže to nebude problém jen fake ebay..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je bohužel v H&M neviděla :( takže jsem nemohla porovnat s originálem :(

      Vymazat
  2. Ten potisk je perfektní, ale ta průhlednost, fake, no škoda :)

    OdpovědětVymazat