čtvrtek 15. srpna 2013

stětce na make-up ebay - RECENZE

Tyto štětce mi vytrhl trn z paty v době,kdy jsem ještě studovala ( to není zas až tak dávno ) a čekala mě maturitní zkouška z odborného výcviku. V té době jsem byla podvedena a přišla o spoustu peněz díky jedné slečně z votocvohoz ( at hnije v pekle ! ) , takže jsem si nemohla moc "peněžně" vyskakovat.....



Odkaz ZDE
Objednáno : 20. 2 .2013
Doručeno : 4 . 4 . 2013
Cena : 276 kč
Pošta : ZDARMA
Způsob platby : Paypal
24kusů = 276kč
12kusů = 129kč
7kusů = 81kč



Jelikož mám štětce dýl a nikdy mě nenapadlo,že bych si o pár měsíců později založila blog,nemám nafocený balík před rozbalením,ale ono je to furt stejné. Oranžová obálka zaslaná obyčejně :)



Každý štětec má zvlášt svoji vlastní  "ochranu"



Já všech 24 kusů zatím nevyužiji,ale určitě se budou někdy hodit-možná.



Hodnocení :

+ příznivá cena
+ 24kusu- vlastně na všechno !
+ příjemný na dotek

- dlouhé dodání
- občas pustí chlup


Uděluji 3 z 5 :)

Máte doma kosmetické štětce?

3 komentáře:

  1. Nad nějakou touhle obří sadou jsem taky přemýšlela, asi do toho půjdu :D Vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jemine,ani neviem,čo by som z toľkými štetcami robila :-O Mám jeden na púder a další mini na nanášanie rúžu,ktorý vytiahnem tak raz za uhorský rok :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám tu samou sadu, fake MAC. Díky nápisům na štětcích byla cena třikrát vyšší :D Ty štětce vůbec nevyužiji, nejsou tam ani ty, o které jsem stála. Teď mám problém sadu prodat právě pro to, že to je padělek.. ačkoliv věřím, že někdo by pro ní využití našel.

    OdpovědětVymazat