neděle 18. srpna 2013

Vyhlášení 100čtenářské giveaway

Vím,že jsem slíbila vyhlášení giveaway v pátek,bohužel jsem měla na rychlo změněný program a k počítači jsem se vůbec nedostala :)


V pátek jsem byla navštívit kamaráda,kterého nedávno propustili z nemocnice,protáhlo se to na grilování do jedné do rána.

Domluvila jsem si jednu spolupráci,ze které budete mít doufám radost ( ale jen si počkejte,bude to překvapení :D ! )

Druhý den byla na programu Osecká pout . Do Oseka jezdím od doby,co jsem byl malé pískle- poctivě každým rokem.

Pro Vás pár fotek z poutě :)



Klášter


Rukodělné práce v KLÁŠTEŘE



Lidská socha ( po vhození mincí se ukloní,bylo to skvělé ! )




A ted k tomu hlavnímu,na co všechny netrpělivě čekáte.

Vyhlášení giveaway !


Jako první výherkyni vybral random.org slečnu "Artepka" s komentářem číslo 33. Dostala se tedy na první místo a tímto vyhrává první cenu- náramek s 2 křížky :)


Cena číslo 1



Na druhém místě se umístila slečna "LVsimona"  s komentářem číslo 26 :) Dostane tedy druhou cenu - náramek s  křížkem . ( Díky za pochvalu čičinového designu )



cena číslo 2


A na třetím bronzovém slečna " Kateřina Vorlová " ,číslo komentáře 17. Snad je to velká botoholička :)


cena číslo 3


PS: na pouti jsem si musela koupit tohodle "panáka" s číčou,nemohla jsem odolat :D !



Sláva vítězům,čest nevybraným.

8 komentářů:

  1. Holkám gratuluju :) Těším se o jakou spolupráci se jedná :)
    A ten číčovej panák je parádní!

    OdpovědětVymazat
  2. gratulace:) jsem zvědava ne spolupráci;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéééé:) To snad ani není možné, že jsem vyhrála něco od Tebe, Atigu:) Děkuji mnohokrát!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Atigu, já taky přikládám svůj e-mail - kocova83@seznam.cz :) !

      Vymazat
  4. Jééé :D to je vážně poprvé,co jsem něco vyhrála :D ,moc děkuji :). Jinak spíše prohlížím e-mail horsesxdogs@seznam.cz .

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty kočkodane :D platí to ještě ? :D Mě nenapadlo to rozkliknout ( moje štěstí je bod nula ) :D
    jinak víš kde mě najdeš princeznapetulka VV :D překvápko co ?

    OdpovědětVymazat