čtvrtek 3. října 2013

krajková "floral" blůzka ebay -RECENZE

Nad touhle blůzkou ( tričkem,halenkou,jak chcete ) slintám už asi rok. Vždycky jsem ji našla za cenu,která nelahodila mému oku,takže jsem ji nekoupila.
Jednoho dne ,který byl plný brouzdání po netu jsem ji našla v aukci.
A výsledek? Jo,je moje :D Jinak bych to sem přece ani nepsala..



Objednáno : 4.9.2013
Doručeno : 30.9.2013
Cena : 191kč
Pošta : ZDARMA
Typ prodeje : Aukce
Platba : Paypal
Velikost : One size
Barva : Béžová



Balíček : Doručen obyčejně v igelitové obálce . 


Zvlášt zabalen v igelitovém "pytlíku".. Tak jako tak byla  něčím napuštěná,takže docela smrděla.


Detail


Velikost:
Psaná "jedna velikost " ALE ! Nosím Sko,rukávy jsou mi dlouhé,bluzka na mě trošku plandá,ale pozor,přes prsa ( 89cm) mě pne ! . Doporučuji pro slečny maximálně s velikostí M nebo menším obvodem hrudníku :)


Hodnocení :

+ cena
+ provedení

- velikost
- "smrad"

Zlatý střed,3 čičiny



Žádné komentáře:

Okomentovat