neděle 6. října 2013

Selectfashion.co.uk 1.zásilka = RECENZE

Už bylo na čase objednat z jiné stránky než ebay ( poslední dobou to totiž nebyla recenze o ničem jiném :D )... Na tuto stránku jsem přišla díky Votočvohoz a propadla ji v prvním momentě. Tak krásný věcičky a ve slevě za dobrou cenu !
Ale odpovídá kvalita? Sedí velikosti ?.....


Selectfashion.co.uk
Objednáno : 23.9.2013
Doručeno : 30.9.2013
Max. počet kusů v objednávce : 12ks ( potom se neuvěřitelně zvyšuje pošta na kusu ! )
Pošta : 6,50 liber = cca 210kč
Kurz : 1 libra = 32kč
Platba : Údaje z karty
Číslování :
Oblečení :
6=XS,8=S,10=M......
Boty :
3= 36,4=37,5=38 atd...


NEPLATÍ SE ŽÁDNÉ CLO !!


O balíčku :
 Doručen byl v půl druhý zásilkovou službou DHL , mladík byl velmi milý ( ale to nemění nic na tom,že tato služba má blbé podepisování - takové to elektronické, do podivné krabičky která vynechává každý druhý písmenko :D )
 Přišel tedy doporučeně,na podpis .



Obsah balíku :
Plný počet kusu,tedy 12. Každý zvlášt popsaný a zabalený v igelitovém ochranném obalu.


Faktura



Reálné foto :

Skater sukně vel. S


Maxi sukně vel. S ( velikost sedí,ale je mi moc dlouhá :D )


Tričko,které má vadu !

vada :


Psaníčko


Legíny s flitry ( jen na přední straně )


Mint svetřík s hroty ( barva na oficiálním fotu neodpovídá,není tak světlý )


Mikča


Džínovina ( asi košile :D ¨)

Tričko ( nevím,jestli mají špatnou fotku nebo poslali jiné zboží? )


Leopardí sukně


Botky


Tričko,u kterého už jsem nestihla stáhnout originální foto :D


Velikosti :
U každého předmětu máte "View Size Guide" = zobrazit tabulku velikostí . Já mám  dvě sukně, velikost 8 (S) a sedi mi perfektně

Velikost Guide - oblečení

VELIKOSTI681012141618
CMSINCHCMSINCHCMSINCHCMSINCHCMSINCHCMSINCHCMSINCH
HRUDNÍK823284.5338734923697381044111143,5
Pas6525.567.526.57027.57529.58031.587349437
HIPS8734.589.535.592369738102401094311645.5

Velikost Guide - Obuv

VELIKOSTI
Spojené království345678
EVROPSKÝ363738394041

Hodnocení :
+ rychlé dodání
+ celkem levná pošta
+ s velikostmi jsem spokojená

- max. počet 12kusu na jedno poštovné
- poškozené zboží
- při reklamaci musíte vrátit zboží na své vlastní náklady

3 z pěti



PS : Sukni jsem musela hned druhý den vyzkoušet ... a takhle to dopadlo :)

Nákrčník EBAY,halenka EBAY, sako NEXT, sukně SELECTFASHION


6 komentářů:

  1. týjo, ty barvy fest neodpovídají...

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že jsem tam neobjednala, jiné barvy i střihy, než na fotkách...

    OdpovědětVymazat
  3. Teda ta vada by mě naštvala.. reklamovala jsi to i když je to na vlastní náklady? U toho růžového trička bych řekla že ti poslali špatné zboží..

    OdpovědětVymazat
  4. Ty seš vážně nakupovací maniak:D
    pěkné kousky, ale celkem v tom mají bordel. Já bych dala tak jednu kočku a to ještě se zavřenýma očima! oběma!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak z toho bych byla zklamana...vubec se mi ty veci nelibi.

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi ten modrozelenkavý světřík (moje barva...:) ale celkově mě tento eshop moc nezaujal. Taky mám občas mánii, že odněkud objednám hromadu věcí najednou a mám pocit, že v normálních obchodech u nás bych tak nenakoupila, ale poslední dobou se pak čím dál častěji biju do hlavy, že jsem místo tří nic-moc věcí mohla mít radši jednu pořádnou a vyzkoušenou...

    OdpovědětVymazat