pondělí 9. června 2014

Chceš "analog"? Jdi na analogue.cz - RECENZE




"Jsi blázen , k čemu Ti to bude " - přesně tuhle větu jsem slyšela od mamky,když jsem jim ukazovala můj vysněný foták. Podívala jsem se na ní způsobem " to vůbec nemůžeš chápat " a začala se smát . Už před pěti lety jsem se viděla,jak budu pobíhat s fotákem u kterého stačí jen zmáčknout spoušt a vyjede fotka ( kde mi to mimochodem bude děsně slušet ) jako z filmu ..... Ačkoliv to bylo mé každoroční přání na seznamu pro Ježíška,polaroid se stále nekonal a já už přestávala doufat...

Ani ne před měsícem jsem si řekla,prostě si na něj našetřím . Škudlila každou korunu a světe div se,povedlo se.

Hledala jsem e-shop,na kterém se bude moct zakoupit jak foták,tak filmy ( protože na filmy z aliexpress se mi přes měsíc fakt čekat nechtělo :D ) . Díky bohu za internet ! Našli moji rádcové ....

Foták + 40 snímků za 690kč ( fotka tím pádem vyjde na 17,25kč - doporučuji tedy kupovat větší balení filmů,vyplatí se to víc :) )


Představuji Vám český e-shop analogue.cz - kde nenajdete žádné digitální zrůdy ( :D ) 



Objednáno : 4.6.2014
Zaplaceno :  6.6.2014 v pátek ( zaslala jsem jim ofocený příkaz k platbě )
Doručeno : 9.6.2014
Celková cena : 2880kč
Pošta : Zdarma při objednávce nad 1990kč






Ráno v 6:48 mi volal doručovatel z Geis,že mezi 9-10 hodinou přiveze balík . Přijel v 9:45 . Krabici jsem popadla a otevřela ji až v práci



Radostí jsem skákala tři metry - nemohla jsem se ho dočkat



Trochu mě zarazila Vietnamka na obale ....




Balík obsahoval objednaný Fujifilm instax mini 8 , 4 filmy po 10 snímcích , baterky



Díky obrázkovému návodu zjistíte jak ( a hlavně kam ) narvat baterky a film ( vážení, když jsem to zvládla já,zvládne to ÚPLNĚ každý :D ) Ovládání je také jednoduché a opět to vyčtete z návodu ( dokonce vám foták i poradí kam až otočit "objektivem" podle toho kde zrovna jste - uvnitř apod . ) Blesk je automatický .



Rozhodovala jsem se,jakou PRVNÍ fotku udělat.... pak jsem si řekla,že to nebudu hrotit a vyfotím to první co mi přijde pod ruku. Nastavím,zmáčknu a.... nic- černý plast. celá rozklepaná si říkám,co to má být a poč se nic neobjevuje . No,asi jsem měla být blondýna - samozřejmě to byl kus z obalu filmu , takže uplně normální věc :D Dobře Domčo,připrav se psychicky,pojedeme z kopce... a vyfotíme další !


Po vyfocení pomalu vyjede fotka se ( zatím ) bílým filmem



Postupné dobarvování 1



a 2



Výsledek ( na první pokus zlatá střední cesta ) - dobarvení trvá cca minutu



Další pokusy však dopadly o něco líp :D


Detail



aaaa nesmí chybět kočičák !




Tákže,pokud máte nějaké dotazy,ptejte se... a za sebe doporučuji tento eshop :) - www.analogue.cz


Nemám co vytknout , uděluji pět kočiček


26 komentářů:

  1. Taky si už děsně dlouho přeju polaroid, tak snad na nej letos dojde :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty filmy kupuj na ebayi, je tam větší výběr vzorů a většinou jsou na tom cenově líp, docházejí do týdne z HK registrovanou poštou (teď si vzpomenu třeba na prodejce uranium99). Jinak se na ně dá psát třeba fixem na CD a k foťáku jsou na ebayi přikoupit třeba sklíčko na selfie, pouzdra, alba na filmy etc.

    OdpovědětVymazat
  3. Krása. Já bych za to asi ty prašule nedala, ale pro radost úžasný :) Držím palce, ať ti dlouho vydrží filmy :D

    OdpovědětVymazat
  4. Bože, to je úžasné!!! To chci! ^^ :D fakt bomba :))

    OdpovědětVymazat
  5. Polaroid si také přeji, akorát mě odrazuje ta cena za filmy :( Nemám totiž brigádu ani práci (studuji, pracuji jen o prázdninách a peníze pak padnou na potřebné věci během školního roku + dárky), takže bych si toho moc nevyfotila :D

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezké fotky, určitě je to dobrá věcička, hezké retro, také se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Už sedm měsíců mám Instax Mini 90, je úžasný. Inspiroval mě právě tento kousek v recenzi, který jsem měla možnost vyzkoušet díky kolegyni. Používám ho často a proto jsem se už naučila důvěřovat objednavkam filmu z Hong Kongu přes ebay;). Analogue je skvělý místo, je tam opravdu cítit nadšení pro... analogové foceni.

    OdpovědětVymazat
  8. chci se zeptat, zda-li na něj máš nějaké pouzdro?:)

    OdpovědětVymazat
  9. úžasné, jdu se hned podívat na stránku :)

    OdpovědětVymazat
  10. o takomto foťaku som snívala takisto ! super vec :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  11. ja som ho videla niekde tusim aj v ruzovom aj ten bol krasny :)


    Pozyvam na letnu Sally Hansen a Oriflame giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovědětVymazat
  12. wow wow wow, po polaroidu taky hrozně toužím! <3

    OdpovědětVymazat
  13. Tak atigu,děkuji, jsem o 3k lehčí a o jeden růžovoučkej polaroid těžší :D

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherná věcička, závidím :) Hned bych ho koupila, co mě ale trochu štve jsou drahé filmy, které se asi plýtvají rychle.
    cheap VOGUE

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj :)
    chtěla jsem ti napsat více soukromě, ale nenašla sem nikde tvůj mail nebo něco podobného :) Nevadí!

    Chtěla jsem ti jen říci, že jsem se o tobě zmínila na mém blogu ve článku Inspirace pro šití :) http://viehedvika.blogspot.cz/ úplně dole pod fotkama :)
    Máš super blog a ještě že tě máme, alespoň víme kde co kupovat a kde co nekoupit :))
    Mimochodem mě příjemně překvapilo, že si z Teplic jestli se nemýlím :) Já jsem totiž původně z Bíliny :) akorát teď bydlím v Praze :)
    Byla bych ráda, kdyby ses přidala k mým pravidelným čtenářům :) blog po dlouhé době znovu rozjíždím :)
    http://viehedvika.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Je to supr hračka :) mně se líbí celá zeď z fotek! kdybych takový přístoj měla, tak si to udělám !:D a zbožňuju tvojí kočičkovou strategii!:D

    děkuju za komentáře u mě! :))
    www.thenattiness.com

    OdpovědětVymazat
  17. úžasný ten foťáčik! :)

    http://lifewithstylebysaj.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. jéžiš, to chci taky :O. vždycky, když takhle vidím nějaký super foťáček, tak ho hrozně chci, ale nakonec si říkám, že je to pro mě zbytečné :)...
    Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  19. Měla jsem období, kdy jsem ho také hrozně chtěla a občas jsou chvilky kdybych si ho okamžitě koupila, ale vždycky mi dojde jak miluji postproces a vím, že by mě hrozně štvalo jak nemůžu opravit co je na té fotce špatně :))

    OdpovědětVymazat
  20. you have a lovely blog
    i am following your blog, please follow back
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  21. Vyzerá to super a je to skvelé :) http://chrischella.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  23. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  24. Vim ze tento fotoaparát je hodne populární, cena fotek a toho papíru se mi také zda poměrně dráhá, ale každopádně každé foceni ať už je to zrcadlovku nebo mobilem je umění a je to krásný konicek. Věřím tomu, ze tenhle polaroid dělá krásné fotografie akorad nad tim musí člověk více přemýšlet, aby nevyplincal fotopapír zbytečně :)♥️

    OdpovědětVymazat
  25. Fujifilm je japonská firma, takže nechápu proč tě zarazila asiatka na obalu (???)

    OdpovědětVymazat
  26. Krásně fotí!! Snad ho taky jednou budu vlastnit!!!

    A moc ráda tě pozvu do soutěže o novinku ! Diář Doller , který můžeš mít mezi prvníma na světě:) http://elenvankova.blogspot.cz/2015/12/soutez-competition-giveaway.html

    OdpovědětVymazat