neděle 30. června 2013

Skorts-Asymmetrical-Geometric-Pockets-Shorts ebay- RECENZE

Tyto šortky jsou velkým HITEM letošní sezony.



Plno blogerek již "hází" své outfity na lookbooku a tyhle kratasy jsou vidět na každém rohu internetové fashion stránky ( často ale ze stránek sheinside.com apod.)

I já sama jsem jim propadla ( a objednala je rovnou v černé a bílé),ale jelikož mi počasí kazí plány,ještě jsem je nemohla vyvětrat.

Odkaz na tyto šortky naleznete TADY
CENA: 265kč / kus
POŠTA : ZDARMA
sídlo: China
objednáno : 28.5.2013
doručeno : 26.6. 2013
způsob platby: PAYPAL, přes kartu ( visa,mastercard...)
dph ani clo se neplatí,pokud nepřesáhnete objednávku nad 50 dolarů

Šortky přišly společně v balíku,každé ještě zvlášt zabalené


Ten,kdo ty šortky vyráběl,byl moc šikovný,protože... Vidíte ten štítek a visačku? Kdo by poznal,že to není pravá Zara? :D



Velikosti :
Nosím normálně S,v pase mám 37cm ( 74cm) , při vybíraní velikostí je u předmětu napsáno : Please note: the size is Asian Size.please refer to size details before purchase. a já mám vždy asian velikost L,objednala jsem si tedy černé L a bílé M ( bílé v L už totiž neměli ) a doufala,že mi budou.




A výsledek? Zvládla bych mít velikost M úplně v pohodě



Kratasy jsou krásné a příjemné na dotek. Na straně mají zip , ALE ! Bílé jsou ze zadní strany průhledné - takže doporučuji podšít nebo nosit bílé spodní prádlo :)  (které jde stejně HODNĚ vidět)


Musela jsem i vyzkoušet modní kreaci



Hodnocení:

+ výborná komunikace s prodejcem
+ pošta zdarma
+ zboží odpovídá fotu

- padělání značky
- průhlednost bílého materiálu ( což dokáže radost celkem zkazit)
- delší doba dodání


a i přes to,že jsem spokojená,uděluji 3 kočičky z 5 !



Co vy na to?
1) Líbí se Vám kratasy?
2) Která barva více?
3) Budete chtít více recenzí co se týče zboží z ebay?

Pac a pusu !



7 komentářů:

  1. Jsou krásné! :) V černé jsem elegantnější, ale bílé se mi líbí více. :)

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to koukám :-) Asi mě tenhle "hit" minul, vidím to prvně :-D Ale vypadá to dobře. To zase bude na votoči "Zara" kraťasů jak na tom někdo bude chtít vydělat :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju je! Jen je těžký vychytat to prosvítání)) Nejlepší jsou krémový tanga (ačkoliv ty já dost nerada), protože prostě prosvítá i obrys kalhotek. :/
    Nicméně je stejně miluju a nejradši bych je nosila pořád))

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, tak přesně ty bílé jsem si předevčírem objednala a teď zjistím, že prosvítají! celkem se děsím, co mi přijde:D no, zkusím je kdyžtak podšít...
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj asi se na to ptá víc lidí takže budu možná za otravu, ale kraťásky se mi moc líbí tak jsem dala sháním na VV a slečna poslela odkaz k tobě. Klidně bych si je objednala ale nejsem si moc jistá jak to chodí s tím PayPal. Myslíš že je možné to nějak ve stručnosti vysvětlit? Ono tam i bývá takové to - pokud nemáte nevadí, ale nakonec se stejně dostanu k tomu, že si to musím prostřednictvím stránky založit... :)

    OdpovědětVymazat
  6. kraťásky se mi líbí :) ale docela jsi mě zmátla s tou velikostí :D hned bych si je objednala, ale když mám normálně L..jaké bych si měla objednat? :D myslím si že bych v pohodě zvládla i tady to jejich L..nebo ne? fakt teď teda nevím :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jaký mají rozměr v pase ty bílé, prosím? :)

    OdpovědětVymazat