středa 26. června 2013

Everything5pounds.com - RECENZE + malá giveaway

 Zdravím dámy,Všem se moc omlouvám  za svoji nečinnost. Dnes jsem byla u zubaře,nemůžu jíst,pít a ani ovládat rty,takže jsem se rozhodla konečně usednout k počítači :D

Posílá pozdrav i kocour Míša ! (tuto i jiné fotky můžete vidět i na mém Instagramu )




Mám pro Vás připravenou další recenzi na jeden z webů vše za 5 liber ( tentokrát čti everything5pounds.com ) 

Z tohoto webu jsem objednávala již 2x,první objednávka nedopadla moc dobře... Objednala jsem 2x svetr s kočkou a 1 šaty.. Místo toho mi přišel jen JEDEN svetr a místo šatiček tunika,kterou bych si nekoupila ani za zlaté prasátko. Tehdy jsem byla opravdu zklamaná ( díky bohu za svetr)




Celý sortiment naleznete tady
Objednáno: 14.62013
Doručeno: 20.6.2013
Společností : Pošta ČR
Kurz libry : 33kč
Cena pošty: 500kč
Kus : 161kč
Sídlo obchodu: Londýn = UK ( neplatí se tedy ŽÁDNÉ CLO ANI DPH ! )
Způsob platby : Visa,Mastercard,PAYPAL...


Stejně jako u justfor5pounds :

Kurz: Počítejte raději 1 libra= 33kč
Poštovné : Odvíjí se podle váhy(nikdy jsem neměla tak lehkou,abych měla poštu jen 9 liber),ale vždy počítám s 500kč ( levnější než na J5P) = VHODNÉ JSOU HROMADNÉ OBJEDNÁVKY ( pořádám velmi často,pokud máte zájem,sledujte můj votočvohoz profil "Atigu"-možné os.předání v Teplicích,Krupce a Ústí nad Labem)


Veškeré zboží,které si dáte do košíku Vám tam zůstane i přes to,že je vyprodané ( vždy je u tohoto předmětu napsané,že již není skladem a musíš předmět smazat nebo si vzít jinou barvu,či velikost )
Pokud E5P zjistí,že už zboží není na skladě,pošlou informační e-mail a peníze zpět na Vaši adresu paypal ( rovnou přijde na účet ).



 Když se zaregistrujete,chodí Vám každý pátek e-mail o naskladnění nového zboží 



Velmi ocenuji fakturu ! - Cože? Proč fakturu? Tak mrkni


Ve faktuře jsou miniatury veškerého zboží,co bylo objednáno. Je zde uvedena velikost,barva,typ..prostě VŠE ! ( to co je tam napsané propiskou a zvýraznovačem,jsem napsala já,když jsem třídila hromadnou objednávku)

Velikosti: 

Velikosti nejsou u předmětu vypsané,takže pokud UK velikosti neovládáte,můžete se orientovat podle stránky www.justfor5pounds.com,nebo kouknout sem :D

boty= UK 3 / EU 36,
 UK 4 / EU 37,
 UK 5 / EU 38,
 UK 6 / EU 39,
 UK 7 / EU 40,
 UK 8 / EU 41,
 UK 9 / EU 42 

oblečení=
UK 6 / EU 34
UK 8 / EU 36
UK 10 / EU 38
UK 12 / EU 40
atd..

Boty velikostně opravdu odpovídají,sama jsem si objednala dvoje :)
Šaty byly bohužel už jen ve velikosti 12(vel. 40) a jde to znát. Mně s Skem jsou velké,Mku by myslím byly akorát :)



Reálné fotky : 
Tentokrát jich pro Vás mám opravdu dost

Šaty
černé
velikost 10


 Tričko
bílé
velikost 10



Šaty s ostny
materiál velmi zvláštní= semiš





















Tunika/Šaty
barva neodpovídá  oficálnímu fotu,ale i tak jsou krásné




Dokonce značka Apricot a cena na visačce 25liber !


Peplum top
velikost 12




Šaty
krémové
velikost 8


Lehký svetr
černý
velikost 8

Krémové sandálky
size 6=39




Černé kozačky


FUSHIOVÉ semišky
velikost 5-38
krsné,pohodlné,sedly by i na 37( s nějakou vložkou do bot )


Boty na klínku


Hodnocení:
+ nižší poštovné
+ velmi přehledné faktury

- záměna zboží (může se stát,ale nemusí)
- neuvedeny velikosti
- některé boty ulepené od lepidla !!

Uděluji 3 kočičky z 5 :) !




a pozooor ! Znovu malá giveaway o bižu zlatý náramek se srdcem (stejný,jako v první giveaway)
Ano,je to malá výhra,ale jen za to,že něco okomentujete :D...


Podmínky k výhře :

1) Stát se pravidelným čtenářem ( pokud již jsi,tím lépe ! )
2) Máš instagram? (Ano-jaký?)
3) Co říkáš na E5P?
4) Tvůj e-mail

Vyhlášení proběhne příští středu :) !
Díky a hodně kočičího  štěstí !




20 komentářů:

  1. Teda, tolik věcí :-D vždycky mám chuť hned něco objednat. Vypadá to docela dobře a faktura mě překvapila :-D
    Tentokrát se giveaway nezůčastním, náramek už jsem vyhrála (díííííky :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám chut objednávat neustále :D A neboj,všechno to moje není,mám "jen" čtyři věci :D
      Tak snad dělá radost :)

      Vymazat
  2. http://instagram.com/pacholice
    Uf, tolik věcí :D
    jogurt.12393@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. http://instagram.com/beha_nguyen/ - můj milovaný insta :D
    Už jsem se zúčastnila společné objednávky na VV, objednávala jsem z Justfor5pounds a hrozný. Cardigan mel být béžový a přišel stříbrný a byl celý třpytivý a boty byly sice krásné a lahodily oku, objednala jsem ale 38 a přišla 36 :( Ale myslím, že do toho někdy ještě půjdu, už jen kvůli těm botám.

    thuhanguyen.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Instagram nemám, ani ho neplánuji...
    Na Justfor5pounds občas mrknu, ale většinou mě nic nezaujme... asi jsem moc vybíravá :D

    martheen09@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. už sem dlouho čtenářem, ! :)
    instagram mám, folownem se ? :)) Nikiikuceru
    necumslonesmrdiis@seznam.cz :))

    OdpovědětVymazat
  7. čtenářem jsem :)
    instagram: kajinka1
    a na Justfor5pounds někdy kouknu ale ještě jsem nic neobědnala..
    vilimkova.karolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. http://instagram.com/ravenlil
    E5P bych ráda zkusila, ale zatím jsem se k tomu nedostala, nicméně se mi věci moc líbí.
    ravenaiko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. http://instagram.com/anetkutlakova
    Z E5P jsem ještě nikdy neobjednávala, ale chtěla bych si časem něco objednat.Mají krásné věci.
    anetakutlakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. 1) Budu. :D
    2) Nene, nevedu.
    3) Paráda, už mám i pár věcí.
    4) Tereza.konickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tolik věcí, super :) Instagram nemám, můj mobil na to není dost chytrý, bohužel :D
    A z E5P jsem nikdy nic neobjednávala, ale docela se mi ten nápad líbí. Jen teda, vyplatí se ty hromadné objednávky než platit tak velké poštovné sám. Ale taky bych ocenila tu fakturu, myslim, že to je dobrej tah :)
    small-scribbler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. http://instagram.com/zdenkamartinakova
    Věci z tama mi příjdou hezké jen škoda, že tam není velikost 32
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. nemám instagram :/
    Ešte s nimi nemám skúsenosti, ale píše o takýchto obchodoch veľa ľudí, tak rozmýšľam...
    emka.holubova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. čtenářem jsem :) .
    Už jsem si chtěla něco objednat dávno, ale pořád váhám :D
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. úú,skvělý blog! "znám" tě z votoče, ale až teď jsem se nějak proklikla sem a hned sleduju. moc se mi líbí styl, jakým hodnotíš obchody a samotné zboží.. a kočičkové hodnocení! (a tvoje kočka :D) :3

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, da sa na vv objednat aj zo slovenska?

    OdpovědětVymazat
  18. ten kočičí svetr je úžasný :) myslím, že bych se měla taky zúčastnit některé z hromadných objednávek :)

    OdpovědětVymazat