pondělí 29. července 2013

esther.com.au - RECENZE

Svou úchylku na nevšední šaty jsem "utvrdila" při nákupu drahých šatů ze stránky esther.com.au . V té době jsem ještě neměla ponětí o proclení apod. ,bohužel,to byla chyba.



Z této stránky jsem objednávala 2x. První byly jedny černé krajkové šaty,které mě díky poště a proclení vyšly na 2 500kč. Ano,tehdy jsem se proklínala. Jenže mi to nedalo a objednala jsem si zboží znovu. S plnou peněženkou z Vánoc a chtíčem jsem udělala objednávku,za kterou by mi snad každý pěkně vynadal...




Info

Objednáno: 27.12 . 2012
Doručeno : 15. 1. 2013
Pošta : ZDARMA ( když jsem z této stránky objednávala já,byla pošta ještě placená )
Sídlo: Austrálie
Doručení : Nejdříve balík projde proclením a poté bude doručen poštou ČR
Velikosti :
6= XS
8=S
10=M
12=L
Platba: Paypal,karta - Visa,mastercard....
Slevy : Klikni
Instagram : Estherboutique


Provedla jsem objednávku v hodnotě  4 543kč a myslela si,že tentokrát na to celní správa nějak zapomene,nebo si toho nevšimne.. :D Prdlačku ! S proclením mě balík vyšel na 7 300 kč. Paráda,za 4 věci..


POZOR PŘI OBJEDNÁVCE NAD 50 DOLARŮ SE PLATÍ CLO ? Každý říká něco jinýho,já osobně už nad 50dolarů nejdu.
Doporučuji tedy udělat objednávku v maximální hodnotě 49dolarů. ( pokud se Vám toho líbí víc,udělejte to na etapy nebo na všechny členy rodiny :D kus po kusu )

Když už se k proclení dostanete,přijde Vám na e-mail zpráva z celního skladu a budou po Vás žádat :
1) Zda-li je zásilka pro soukromé účely
-neobchodního nebo obchodního charakteru
-skladové číslo
-podací číslo
2) Specifikace
- o co se jedná
-materiál
-účel
3) Zaslat
-doklad o platbě
-fakturu
-vyplněnou plnou moc



Balík dorazil v krásné krabici,zalepené,aby nikdo nemohl otevřít obsah.



Obsah balíku byl ještě zabalen v ochranném papíře



Co jsem si objednala?



Souhrn objednávky přijde na e-mail


ŠATY
krásné,příjemné,neprůhledné  s výstuží na prsa,ale flitry trošku škrábou

Originální foto

Reálné foto



SAKO
příjemné,ale moc dlouhé


Reálné foto



ŠATY
Nejmilejší kousek z objednávky,příjemný materiál,krásný potisk a se spodničkou

Originální foto
Reálné foto




ŠATY
nosí se bez podprsenky,mám bohužel trošku problém je díky širokému hrudníku zapnout.

Originální foto


Reálné foto( na živo jsou světlejší)




Líbí se Vám modelka? Zde ji můžete sledovat na Instagramu


Velikosti :
Možnost velikostí je u každého předmětu vypsaná - jen si jí vyberete a hurá do košíku. Pokud je překřížená,bohužel je tato velikost již vyprodána.
U každého předmětu je vypsán i materiál,různé zipy,barvy a míry + míry modelky :)


Díky instagramu, se i má fotka dostala na účet estherboutique což pro mě byla a je velká čest !



Hodnocení

+ pošta zdarma
+ krásné zboží
+nevšední kousky

- proclení
-drahé kousky
-občas nesedí barva nebo velikost

3 kočky z 5,jasná věc ! Možná bych dala i 4.. hm hm hm


Přemýšlíte o tom,že si něco z této stránky koupíte? Líbí se Vám šaty?


11 komentářů:

  1. Ahoj, viděla jsem že tu máš recenzi z ebay a tak bych se tě chtěla zeptat jestli bych tvou recenzi mohla použít na FB stránky které jsou právě o ebay a aliexpressu. Samozdřejmě se zdrojem tvého blogu
    Prosím dej vědět SEM: http://www.votocvohoz.cz/uzivatele/171580-petulapetula1992

    OdpovědětVymazat
  2. Téda, to je vymakaný článek do nejjemnších podrobností. Klobouk dolů. Věci jsou krásné, cena i se clem divoká, ale určitě si všechny šaty i sáčko užiješ. A já už se jdu podívat na web...že bych u nich udělala svou první objednávku? ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji,jsem ráda,že to někdo ocení :) Upřímně,trvalo mi to dlouho vše sepsat,ale doufám,že to stálo za to :)

      Vymazat
  3. To víš, že se mi tu něc líbí, ty bílo-stříbrné šaty jsou perfektní ! :) zase mě to láká :P

    OdpovědětVymazat
  4. Nechápu kde bereš peníze na to, objednávat každý týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já neobjednavam každý týden :) tohle je objednávka z roku 2012

      Vymazat
    2. v nějakým jiným příspěvku píšeš, že není týdne kdy neděláš hromadné objednávky. Nemyslím zrovna konkrétně tento e-shop :D

      Vymazat
    3. Ale hromadné objednávky pořádám kvuli ostatním,ne ani zas tak pro sebe :) Včera jsem objednávala z just a jelikož mi vyprodali šaty co jsem chtěla,nic sem si neobjednala :)

      Vymazat
    4. tak to jooo, už jsem chtě zuřit :D a závidět

      Vymazat
  5. Ty modré šaty jsou dokonalý :) ♥ moc pěkný blog :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat