sobota 3. srpna 2013

reálné fotky J5P a E5P + giveaway!

Není týden,abych nedělala hromadnou objednávku.
Jelikož jsou to stále objednávky z e-shopů,na které už jsem recenzi psala-
everything5pounds ČTI
justfor5pounds ČTI
                                    připravila jsem jen pár reálných fotek zboží.

EVERYTHING5POUNDS
















JUSTFOR5POUNDS





visačka boohoo.com !

vidíte původní cenu? 45liber je cca 1395kč







šaty jsou ze šifonu-proto k nim přišla i "košilka"


A protože už tu dávno nebyla žádná soutěž,je tu další giveaway ! Vítězka minulé give. napsala,že by se mohlo soutěžit o nějakou kosmetiku. No budiž,je to kosmetika !

O co hrajete?
mua tekutý korekotr
golden rose mint stíny
oriflame lesk na rty
 VŠE JE NOVÉ  NEPOUŽITÉ !!



Co musíš udělat?

1) Stát se pravidelným čtenářem mého blogu ( pokud jim již jsi,tím lépe )
- najdeš v pravém slupci
2) Zodpovědět otázečky : Už jsi si něco kupovala na E5P nebo J5P ?
                                        Líbí se ti výhra v této srpnové giveaway?
                                        Co by mělo být v příští giveaway?
3) Držet se pěstičky !

Vyhlášení proběhne přesně za týden !



37 komentářů:

  1. Teda, já koukám... doufám, že to nebylo všechno jen pro tebe :-D Už musíš mít tak dvěstě šatů a pětset párů bot, no ne? :-D Ale sukně boohoo teda překvapila.
    1) čtenářem jsem
    2) Ani na jednom jsem nenakupovala, nějak k tomu stejně nemám důvěru :-D, výhra je pěkná jinak bych nesoutěžila :-D a příště.. no to nevím, lepší je asi překvapení, umíš dobře vybrat.
    3)držím :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Teda v just mi přijde, že docela pomíchali barvy, docela mě to odradilo od objednávky!
    1) čtenář jsem už od počátku
    2) Ani na jednom jsem nenakupovala, ale chystám se, až bude opět hromadná objednávka. Jen se mi vždy líbí boty a bojím se, že se velikost bude lišit.
    Výhra je super, ale kvůli té tě nečtu :-) Hodila by se mi ale k recenzování na blog. V příští GA by měl být nějaký výrazný náhrdelník.
    3) rozkaz!

    Evca.Eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nenakupovala jsem ani na jednom tomto shopu, docela se obávám toho, co by mi za ty peníze přišlo... ale třeba se k tomu někdy dokopu :)
    Výhra je fajn, určitě bych jí využila a na příště se nechám ráda překvapit :)

    OdpovědětVymazat
  4. čtenářem jsem :)
    ještě nikdy jsem ani na jednou nenakupovala ale láká mě to:)
    výhra se mi líbí a na další giveaway bych to nechala na tobě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Čáu mňáu, čtenářkou jsem:)
    Právě se chystám na svůj první nákup na just díky hromadné objednávce, kde jsi její zprostředkovatelkou:):D. Výhra super a příště třeba zas nějaké doplňky, miluju doplňky :D
    Držím! :D
    A.n.d.r.ej.q.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Jsem, máš tu super recenze :)
    2. Zatím ne, ale láká mě to
    Samozřejmě, jinak bych o ni nesoutěžila :)
    Nějaké doplňky, bižuterii
    3. Jasné :)

    OdpovědětVymazat
  7. Čtenářkou jsem :)
    Nenakupovala jsem, vždycky jsem se rozhodla, že tentokrát už určitě, ale nevyšly mi peníze :D

    elusche@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. 1) ani v jenom eshopu jsem ještě nenakupovala, zatím mě odrazuje vysoké poštovné, ale třeba časem :)
    2) výhra se mi líbí, hlavně ten MUA korektor by mě hodně zajímal :)
    3) překvapení-jakože by nikdo kromě tebe nevěděl o co se vlastně "hraje" :)
    Jinak jsem na VV koukala, že děláš hromadnou objednávku MUA, ach jo, hrozně moc bych chtěla jednu tu jejich paletku, ale nemám kartu, tudíž ani účet, takže bych ti neměla jak poslat peníze předem, ale mrzí mě to, šla bych do toho hned :(
    small-scribbler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. 1) bohužel ne
    2) ano, moc!
    4) třeba nějakou kosmetiku, která u nás není moc dostupná:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. 1) zatím ne, ale až zase bude někdo hromadně objednávat, asi to zkusím :)
    2) jasně! super :)
    3) nějaký výrazný geometrický náhrdelník :)

    OdpovědětVymazat
  11. sleduji přes gfc :)
    1.)nenakupovala
    2.) ano,ceny se mi líbí
    3.) já miluju kosmetiku a takové ty holčičí věci,takže takové giveaway já vítám,ale jinak nevím co by tak mohlo být v té další,třeba něco co má spojitost s tvým blogem? :)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky :)
    web sleduji teprve chvilku, ale moc mě uchvátil :) našla jsem ho díky Votočvohoz.
    1) Nakupovala jsem na J5P a dokonce právě teď v poslední tvé objednávce :) tuším, že ty bílé šatičky mi příští týden dorazí domů :D :)
    2) Ceny se mi líbí a oceňuji to, že vybíráš z věciček, které se hodí všem :)
    3) Jako další giveaway bych si třeba přála nějaké vzorečky kosmetiky (pokud by to bylo možné)

    Hezký den, Katuss47

    OdpovědětVymazat
  13. 1) jsem:)
    2) ještě jsem zde nic nekupovala, ale docela mě to láká, výhra se mi moc líbí, jinak bych nesoutěžila:D a v příští giveaway by mohlo být nějaké překvápko (např malá krabička/obálka a v ní nějaká drobnost) a co to je by se dozvěděla až výherkyně:)
    3) už držím!

    OdpovědětVymazat
  14. Sledujem cez GFC už dáku chvíľu ako Terra Incognita. Na týchto stránkach som zatiaľ nenakupovala, dosť ma odrádza, že si to nemôžem vyskúšať a kedže mám celkom divnú postavu, nechce sa mi moc riskovať výsledok. Ale uvidíme, možno sa na to raz dám :)
    Giveaway sa mi páči, rada poskúšam nejaké pre mňa nové kozmetické vymoženosti... no a nabudúce... hmmm, chcelo by to možno nejaký užitočný doplnok. Kabelku alebo peňaženku napríklad :)

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduji tě už dlouho :) Moc se mi líbí tvůj styl , beru inspiraci :)
    Zatím jsem nikde nenakupovala.. Ale brzy se chystám :) mají krásné věci.. Hlavně šaty a boty <3
    Giveaway se mi moc líbí :) hlavně ty stíny och :*
    A pro příště..zase nějaký řetízek ? :)

    OdpovědětVymazat
  16. Taky Tě sleduji, teda Tvůj blog mám v oblíbených už dlouho, ale officiálně Tě sleduji ode dneška..:)
    Zítra plánuju odeslat svoji první objednávku na J5P.
    Giveway se mi moc líbí a příště by se mi líbila nějaká bižuterie nebo tak něco :)

    OdpovědětVymazat
  17. sleduji
    Nenakupovala nějak nevěří, že ani ta nejmenší velikost by mi nebyla velká. :D :/
    Výhra je krásná jako vždy :)
    Libily by se mi doplňky, bižu
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. ty první botky se jim nějak popletly, ne? :) skoro vše celkem sedí ale ty první mají naprosto jiný ten hořejšek.. kde se asi stala chyba ty jo..? :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, sleduji pravidelně, a vždy se těším na nový článek :))

    Zatím jsem na E5P ani J5P nenakupovala, ale nejspíš udělám s pár slečnama velkou objednávku :)
    Tato soutěž je skvělá :) Co by mělo být v další? co třeba nějaký poukaz ? :))

    Lucccka.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Sleduji:)

    Zatím jsem nenakupovala ani na jedno, ale podle těch fotek to vypadá vážně skvěle :) Takže možná bych do toho časem i šla :D

    Soutěž se mi moc líbí, jsem do kosmetiky blázen, tak by mě potěšila kosmetika i příště :D :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji

    Nekupovala,ale celkem mě to po tomto článku láká,tak uvidím :)

    Jo,hlavně ten korektor vypadá super!
    Něco pečujícího,skvělá by byla třeba maska od Freemana! uu

    dofkova-k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduji :)
    1) Objednávala jsem zatím na Just a za mě nic moc :) Cardigan přišel v jiné barvě a botky, které jsem objednávala v size 5 přišly v čísle 36 :( Ale krásné byly, to jo
    2)Soutěž se mi líbí moc, bez šminek nedám ani ránu!
    3) oblečení, oblečení! Miluju tvůj vkus, je mi celkem podobný :) Ale problém je v číslování no, za mě Sko :D Nebo i XS :D

    thuhanguyen.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduji :)

    1) Ne ještě ne, ale podle fotek to vypadá dobře :)
    2) Ta giveaway je super! :)
    3) Co třeba nějaký řetízek? :)

    denule1999@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. čtenář už jsem déle:)
    1) ano kupovala, troje boty a nemůžu si je vynachválit:)
    2)jasně že jo:)
    3) No podle mě by to mohl být nějaký super kousek oblečení nebo nějaký výrazný originální šperk:)

    OdpovědětVymazat
  25. Sledujem ako Sweet

    1. Ešte nie, ale chystám sa
    2. úplne
    3. Mohol by to bať nejaký šperk, alebo kúsok zo šatníka

    OdpovědětVymazat
  26. 1. Este som nic nekupovala
    2.vyhra je krasna
    3. Ja som za nejaku vec z tychto stranok,kt. si vyherca vyberie sam

    OdpovědětVymazat
  27. Už sledujem ako Angelity A. :)
    Výhra je super, kozmetika sa zíde proste stále :) Tieto stránky poznám, no ešte som nič neobjednávala akurát teraz asi týždeň to zvažujem lebo jedno dievča robí hromadnú objednávku :) Tak uvidíme.
    V ďalšej giveaway by mohla byť napríklad nejaká bižutéria :) Nič iné ma nenapadá.

    angelity.blog@gmail.com
    www.just-angelity.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  28. 1) prozatím ne:)
    2) je super
    3) nějaký kus oblečení, nebo třeba další kosmetika?:)

    OdpovědětVymazat
  29. 1) jsem čtenářem :)
    2) ještě jsem nenakupovala, ale chtěla bych :), výhra je super ;), asi by to měl být nějaký kus oblečení ;)
    3) palce si držím ;D
    martuska.ga@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduji Tě jako Swea Wialt.
    Ještě jsem přes net nenakupovala, ale láká mě to, takže až se prasátko naplní, chtěla bych to zkusit :).
    V příští giveaway by se mi líbil nějaký šperk.
    Jinak palce si držím přímo extrémním způsobem :D.
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  31. už jsem čtenářem :)
    1. zatím ne, možná až budu mít penízky :D
    2. líbí :)
    3. nějaké doplňky třeba :)

    OdpovědětVymazat
  32. 1) Jsem tam :)
    2) Zatím nic, ale rozhodně se na to chystám.
    Ano, líbí :)
    Třeba nějaký zajímavý lak na nehty :)
    3) Jasně :)

    * metyl1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Jsem tam, netušila jsme, že máš blog a to se dost potkáváme na votoči a ve fórech.

    Nic jsem od nich zatím neměla :-(

    Nádrdelník

    Jinak u mě na blogu je nyní také giveaway, takže budu moc ráda když se zapojíš:

    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  34. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  35. 1)Už jsem čtenářem.
    2)Zatím ne.
    Ano, moc ;)
    třeba náramek,prsten....
    3)Budu si držet palce :)

    OdpovědětVymazat
  36. Už jsi si něco kupovala na E5P nebo J5P ?
    - bohužel ještě ne, chystám se na to hned jak to půjde

    Líbí se ti výhra v této srpnové giveaway?
    - ano moc se mi líbí

    Co by mělo být v příští giveaway?
    - jakákoliv kosmetika nebo bižuterie

    skacelova.kr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj, jakou sis vzala velikost toho mint přehozu? :)

    OdpovědětVymazat