úterý 2. července 2013

sako ala ZARA ebay -RECENZE

Toto sako ve stylu Zara je hoodně ožehavým tématem v mém druhém domově ( čti votočvohoz )
Každá slečna se bojí velikosti,kvality apod.


Nyní už se bát nemusíte ! Nová "Robina Hůdý " Vás přišla zachránit !

Sak není nikdy dost a jsem zastáncem toho,že v šatníku ženy by mělo být více barevných možností ( jsem tomu dobrý příklad -chybí mi už jen žlutá,zelená a tmavě modrá).


Já sama jsem si objednala sako z ebay v barvě carmin red ve velikosti L (asian velikost-jejich L je naše S)


TADY JE SAKO
cena: cca 270kč
pošta: zdarma
neplatí se žádné clo ani dph pokud neuděláte objednávku nad 50 dolarů ( 1 000kč)
sídlo: Hong Kong
objednáno: 8.6.2013
doručeno : 2.7. 2013
způsob platby: Paypal, zadáním údaje z platební karty ( visa,mastercard...)

Zboží příšlo v  "igelitové" obálce. Dobře popsané a zabalené


chvilka netrpělivosti...


tradááá ! Sako je na světě

Po bližším zkoumání a zkoušení:



-má ramenní vycpávky
-materiál je hladký (umělotina)
- jsem uznala,že si přišiju jiný knoflík
-podšívka je "hala bala"



-opět se jedná o FAKE ZARA ( a ještě k tomu "cetlik" tam drží jen na dvou nitkách)



Velikosti:
Nosím S,přes prsa mám 87cm a proto jsme si objednala L ( ale myslím si,že by mi Mko sedělo lépe)

Tak měřte a nakupujte :) !

PS: V balíčku byl u kupon na slevu pro další nákup (rozhodně využiji  ! )

Hodnocení:
+ příjemný materiál
+ krásná barva
+ a skvělá  cena

- padělání značky
- "neposedná" podšívka
- opravdu ošklivý knoflík
- na sako zvláštní materiál (ale příjemný)


Uděluji tři kočičáky z pěti :)


Tak co,pomohla jsem Vám trošku v rozhodování -" koupit či nekoupit,to je oč tu běží "....? :)

6 komentářů:

  1. Já jsem nad ním uvažovala, ale příjde mi hrozně krátké. Nevíš o nějakém místě kde sehnat sako delší než 65cm? :-D Proč se na žirafy saka nedělají? :-D Ale moc ti sluší!
    (PS: asi máš chybu v tom objednání/obdržení, data moc nesedí)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo :D ! Já to opsala tak jak to píšou :D jdu to opravit,děkuji :)
      Jinak,bohužel nevím,kde dělají prodloužené velikosti,jelikož já jsem spíš Surikata (mám jen 159cm :D )
      A děkuji moc :) !

      Vymazat
  2. Já pořád uvažuji nad barvou -.- . Moc se mi líbí (y)

    OdpovědětVymazat
  3. To halo ohľadom tohto saka som na VV nepostrehla,ale sako by som si určite netrúfla kúpiť cez net.A ked tak naň kukám,určite by ma odradila tá plantajúca podšívka:/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky, chci se zeptat na material toho saka, z fotek to neni uplne videt. Ja mam toto ruzove taky a chci jeste jednu barvu, ale to co mam je hrozne hrozne slabej material. A co jsem se docetla na jinych recenzich a diskuzich, tak je tech sacek vic a od kazdeho prodejce je jine. Ja nemam cedulku '"zara" ale jen s "rozsypanou rejzi". Tak kdyby bylo ze silnejsiho materialu, tak jestli bys mi nemohla doporucit prodejce. dekuji za odpoved

    OdpovědětVymazat
  5. Mám taky přes prsa 87 cm, tak teda zkusím M, když jsi psala, že by ti M sedělo lépe...tak běda, jak mi to nebude! :D

    OdpovědětVymazat