pondělí 1. července 2013

šifonová sukně ebay- RECENZE

Šifonové sukně,šaty,tuniky,košile jsou jednou mojí velkou vášní. Nedávno jsem si objednala sukni z ebay a chci se s Vámi podělit o kvalitě atd ( prostě o to,co tady dělám už od začátku  mého blogování :D )



Sukni naleznete ZDE
cena: 127kč
pošta: zdarma
objednáno: 8.6. 2013
doručeno: 1.7 2013
země původu: Čína
způsob platby: Paypal,karta-visa,mastercard

Sukně přišla v bublinkové obálce. Byla jsem moc zvědavá,co to bude ( čekám ještě na doplnky a sako) a byla jsem mile překvapena,když jsem na jedné straně obálky našla popis zboží a mou přezdívku na ebay.




Sukně byla ještě zvlášt zabalená....



a tady už je rozbalená :D


Velikost:
Velikost je u těchto sukní univerzální,jelikož mají v pase gumu,ale odpovídá max Mku. Větší velikosti by nošení této sukně mohlo být nepříjemné. Zde raději píšu míry:

pas: 25,5cm v nenataženém stavu - 46cm v nataženém stavu
délka: 42cm


POZOR: Barva sukně se neshoduje ani s oficiálním fotem ani s fotkama ,které jsou pořízené mnou. Nejde to zachytit :(

A aby toho nebylo málo,dnes jsem si koupila saténové tílko s Dalmatinky :) ( ale společně to asi nosit nebudu :D )


Hodnocení :

+ sukně vypadá tak jako na obrázku ( kromě barvy-není tak pastelová,ale i tak je krásná)
+ krásně zabalené
+ neprůhledný materiál


- barva neodpovídá oficiálnímu fotu

Proto uděluji 4 kočky z 5




6 komentářů:

  1. Teda, jak takové poklady na ebay objevuješ? :-) Za stovku úplně super.. až na tu barvu.
    A tílko je super :-D

    OdpovědětVymazat
  2. ten top je strašné ňuňu :)) A farba sukne sa mi páči viac,než mala pôvodne byť :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já se dost bojím kupovat věci pod 200 Kč. Jednou jsem si objednala svetr a strašně to smrdělo takovym tim typickym čínskym smradem :D Okamžitě jsem to dala do pračky, nešlo být v okolí 2 metrů od toho balíčku.
    Stalo se ti to někdy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas ano,je to napuštěné tim sajrajtem proti molům apod. Smrad je to děsný,ale vyprat se to dá :D Některé věci jen větrám na ramínku :)

      Vymazat
  4. chci si ji taky koupit, ve světle fialové :) ale když vidím ten rozdíl v barvě..no, stejně to risknu :D :)

    OdpovědětVymazat