čtvrtek 24. října 2013

podzimní šaty aliexpress - RECENZE

Obdivuju slečny,které nosí šaty na pozdim. Fígl je v tom,že mají podzimní šaty - at už tyto šaty mají podšívku,nebo dlouhý rukáv,je v nich tepleji. Rozhodla jsem si jedny taky pořídit...


Tady jsou
Objednáno : 8.10.2013
Doručeno : 23.10.2013
Cena : 372kč
Pošta : ZDARMA
Velikost : L (asian)
Způsob platby : údaje z karty (visa,mastercard)
V balíčku : šaty,brož jako náhrdelník

Dorazily doporučeně


Hezky složené,takže nebyly zmuchlané


Vybalené - brož ala náhrdelník zabalena zvlášt. Na připínačky


Ale když sem si je vzala na sebe.. No,přijde mi že mi nesedí..Co myslíte?


Detail brože


Velikost :
Šaty mají na zádech zip dlouhý zhruba nad zadek,přes prsa jsou v pořádku,v pase mi jsou velké,možná jsem si měla koupit to Mko,nevím.
Materiál : balvna/tvid

míry :
Velikost pixely cmRamenoHruďPásDélkaRukáv
S3584708050
M3688728151
L3792748252
XL3896768353
XXL40100808555


Hodnocení :

+ rychlé dodání
+ pošta zdarma
+ odpovídá foto 
+ velmi poctivý prodejce
+ zaslání doporučeně

- nelichotící střih ( ale za to nemužou šaty :D ) 


Takže tak jako tam uděluji 5 kočiček,protože za to může moje tělo,že mi nesedí..



Nebo myslíte,že bych je měla nosit?
Líbí se Vám?


PS : Pamatujete si na to super máslo z recenze na LADYBOX? Tak jsem ho sehnala v plném balení (250ml) za 150kč v prodejně ALBERT !


9 komentářů:

  1. Podle mě ti přidávají kila navíc, není to tvou postavou...

    OdpovědětVymazat
  2. Sundat rukávy až u ramen a byly by super.. to dělá asi to, že jsi v tom celá "zabalená".

    OdpovědětVymazat
  3. možná bych zvýraznila pas nějakým páskem :) a hned by to vypadalo lépe

    OdpovědětVymazat
  4. no, je teda fakt, že na obrázku nahoře vypadaly o dost líp. nevím, no. mě by to asi zklamalo. ale můžeš si i přetvořit letní šaty (poud nejsou vyloženě tílkový a tenunký) na podzimní, si k tomu vezmi svetr a třeba podkolenky. tak to dělám já :)

    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tie sú úplne božskééé !!!! :O Síce sú ti v páse trochu väčšie .. ale ak by boli o číslo menšie tak úplna parádička !! :)
    L a - S i s s i

    OdpovědětVymazat
  6. Na tvůj blog jsem zavítala poprvé, a máš ho skvělej !! :) Zbožňuju tví recenze :33 :D

    OdpovědětVymazat
  7. saty su prekrasne!

    Pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml. Tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  8. Souhlasím, bez rukávů by asi byly hezčí:)
    každopádně i takhle jsou moc pěkné))

    OdpovědětVymazat
  9. Mně osobně se šaty ani na prvním obrázku nelíbí, ale to už je věc vkusu :)
    A asi bych je na tvém místě poslala někomu dál na votocvohoz, protože máě tak super postavu, že je škoda se v těhle schovávat :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat