středa 13. listopadu 2013

Ladybox řijen - RECENZE

Poslední balíček mé spolupráce s Ladyboxem. Ach,byla to zajímavá zkušenost :)...



nyní tedy poslední Ladybox
 Přečti si něco o  ladybox SRPEN
 Přečti si něco o  ladybox ZÁŘÍ



Co obsahuje :


loreal šampon - plné balení
loreal kondicionér - plné balení
catrice řasenka - plné balení
catrice rtěnka - plné balené
skin  maska - plné balené
vzoreček





Loreal  šampon a kondicioner





-měla jsem z toho velkou radost,zlaté částečky vypadají krásně,zajímavě voní... ALE !
Vlasy jsem měla hnusné,těžké a takové skoro mastné. Na mé jemné vlasy to prpostě nevyšlo.

Příměs arganového oleje chválím

catrice řasenka


Na moje oči má až moc velký kartáček . Porovnala jsem ho se svojí řasenkou od dermacolu,to je teprve rozdíl :D !

Černá emulze nežmolkuje.



obr kartáček


První použití
Bohužel mi neprodlouží tolik řasy jako ta od Dermacolu - na vinu to přikládám velkému ( již zmíněnému kartáčku )


Catrice rtěnka

Rtěnky nepoužívám,proto mě nechalo ladem to,že balíček nějakou rtěnku obsahuje a rozbalila jsem ji tedy až jako poslední.


barva mě ze začátku dost překvapila - svítivá růžová


Na rtech už tak výrazná není. Jak je ale známo,mně křiklavé rtěnky nesluší :D




Skin79 Medová maska


ve stylu "plátýnka"

Med ( a jemu podobné ) je známý antioxidant. Maska krásně chladila,příjemně voněla,ale trošku mi podráždila oční okolí. Po sundání masky oční okolí pálilo. Mohly by dělat menší provedení :D Mam na to moc malý obličej



upozornění : V této masce rozhodně nejste sexy :D !! Sranda,jak vám to zpatvoří obličej,když máte malej ksichtík :D Všem tedy radím, dělejte si masku až budete doma samotné :D




Palmers vzoreček


Po minulé radosti z kakaového másla jsem se těšila,až vyzkouším tenhle vzorek.




zkouška vystačila na horní část stehen,nevadí,dokoupíme větší balení... :D


Vůně krásná,roztírání a vstřebaní rychlé. Jo,asi zajedu na další nákupy této řady.



Jak jsme na tom cenově?

Loreal mythic oil Duopaket  : 400kč
Catrice řasenka - na netu nenalezena , odhadem 100kč
Catrice rtěnka cca 99kč
Maska Skin79 30kč ( možno zakoupit ZDE )
+ slevový kupon na skin79


Hodnocení :

+ samé plné balení
+ ukázka nové korejské značky
+ nejlepší balíček

Já jsem spokojená :) řasenku využiju až ta moje vyschne,šampon vypotřebujeme s přítelem,rtěnek není nikdy dost ( na plesy nebo party ) a maska je dobrý dárek jako drobnost :)





Žádné komentáře:

Okomentovat