pátek 15. listopadu 2013

černý batoh ebay - RECENZE

Batohy jsou hitem letošního podzimu. Koho nebaví tahat kabelka....


Koupíš ho TADY
Objednáno : 24. 10 2013
Doručeno : 8. 11 2013
Cena : 362kč
Pošta : Zdarma
Barva : černá ( dostupné : kávová,žlutá,červená,černá...)
Způsob platby : paypal




Dorazil jako "air mail"




Zabalen


Jak je prázdný,vypadá hrozně neforemně :D







krasavec ze strany



Možnost nastavit si popruhy





Hodnocení :

+ pošta zdarma
+ rychlé doručení
+ není to žádný pytel na odpadky
+ hodně kapes


Uděluji 5 kočeek !!


6 komentářů:

  1. Mám ho taky, už někdy od dubna. Drží skvěle, akorát já jsem si ho ještě ocvočkovala. Miluju ty zlatý detaily na něm<3 jen škoda že se do něj nevejde moc sešitů a věcí do školy, alespoň mně:D..

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám batůžek, nejsem moc na ty černé, objednala jsemsi modrý s bílými puntíky do školy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky potřebuju nějakej batůžek. Nechce se mi po fesťákách a koncertech tahat s taškou..:D Takže po nějakým budu muset juknout..:)

    http://www.creepychill.net/2013/11/shoes-collection.html

    OdpovědětVymazat
  4. Také mám batoh z ebay objednaný, ale trochu jiný, jelikož v něm potřebuji mít sešity nezmuchlané :D :)
    lenkaungrova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. mam ten samy, ale chtela jsem aby se vesel notebook coz nvejde, jinak je fajn, jen ta leskla umelotina hrozne vrze a tu snurku jsem musela odstranit a dat misto toho tkanicku :D

    OdpovědětVymazat
  6. Díky, přesně takový hledám!!

    OdpovědětVymazat