pátek 22. listopadu 2013

Listopadová GIVEAWAY !!

Dnes ráno jsem vstala levou nohou. Hlava mě bolí,chce se mi spát a ještě mám plno starostí okolo.... Proč to sem píšu? Protože chci,aby mi s jednou malou starostí pomohly mé oblíbené ČTENÁŘKY- VY <3...

Pomoc bude řádně odměněna - proto jsem uspořádala listopadovou giveaway :)


O co jde?


Muj kamarád mi dělá webovky. Slíbila jsem,že se na to kouknu a řeknu,co se mi líbí,co bych změnila apod. Bohužel nevím,kde mi hlava stojí a potřebuji poradit od někoho nezaujatého..


Založila jsem forum i na votočvohoz , ale tam , pokud se neřeší nejlepší sekáče,hubnutí a kosmetika,se nedočkáte moc odpovědí....


Na vzhled webovek se můžete podívat zde :  http://www.imagehosting.cz/images/e06485af7c.jpg

Co musíš udělat ?



Co můžeš vyhrát?


Balzám na rty od MUA ( který se hodí jako ochrana na rty ) a naušnice ve tvaru knírka ( když máme ten MOVEMBER )


Kdy se dozvíš,jestli si vítěz?

Vyhlášení proběhne příští pátek ( 29.11 2013 ) , losování nechám na random.org nebo na kocourovo pacině :) !


MOC SE TĚŠÍM NA VAŠE NÁZORY !!




35 komentářů:

  1. Tak já tedy začnu! :)
    V první řadě bych změnila záhlaví. Dala bych tam viditelněji ten název Atigu a nějakou kočku k tomu, když jsi jimi tak proslulá :)
    Naopak se mi líbí, jak je to šikmě useknuté, to je originální :)
    Zvážila bych nějaké menu nebo štítky :)

    blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mě to připadá celkově hrozně neoriginální a nechytlavé. Taková stránka se hodí úplně pro cokoli, od přírodní kosmetiky, přes auto až po stránky nějaké restaurace. :D Prostě mi to připadá děsně neosobní a nikomu to nic neřekne. Být tebou normálně si dám logo jaké máš teď (i na vizitkách atd.) s tím klasickým písmem a kočičkou.
    Logo bych taky dala mnohem větší. Připadá mi, že je to všechno takové "roztahané" nebo jak to říct.. prostě mi to absolutně nesedí jak k tvé osobě, tak k tvému studiu. Klidně bych to udělal víc bláznivé, klientky máš především ženy a určitě to bude mnohem víc lákat pozornost. Taky bych použila fotku studia už někde na hlavní stránku místo tlačítka "fotky studia". Klidně by ta fotka mohla být v tom fialovém poli, člověk by hned věděl s čím má tu čest.
    Ale jako nechci být extra kritická, práce je to pěkná, vyjadřuju svůj názor. :D Zrovna ty si nějakou originalitu dovolit můžeš.

    Kolarovapetra93@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Líbí: líbí se mi rozmístění textu, je to upravené a člověk se v textu snáze zorientuje
    2. změna:
    2.1) změnila bych vzhled záhlaví nebo bych jeho textový obsah nějak přizpůsobila předělu. Předěl sám o sobě je sice hezký, ale myslím že v situaci, že je na něm tolik textu, člověka akorát mate. Předěl je od slova rozdělovat a tuhle funkci neplní ; )
    2.2) fialovou barvu moc nemusím, ale obecně mi přijde dobré, když někdo s barvami na stránkách pracuje. Kombinace barev mi přijde trochu agresivní, šlo by to udělak nějak pomaleji? :D Dát k sobě tmavou/střední a úplně bílou barvu mi nepřijde dobré, protože je to výrazný předěl a člověk se hůře zorientuje s černého na bílé písmo
    2.3. Upravila bych vzhled nabídky salonu. Samozřejmě bych tučně dala nabízené služby a popsala je, ale nepsala bych k tomu přímo ceny, ale dala někam pod služby odkaz ceník a v případě, že by na to záazník kliknul, by se překryly popisky ke službám a k tučně napsaným službám, by se napsaly ceny : ). Možná je to moc práce, ale myslím, že by to vypadalo dobře. Když to má někdo takhle natvrdo napsáno, tak většinou samovolně jedu rovnou po cenách :D.
    3. OBOHACENÍ: možná bych ten úvodní horní pruh hodila jako úplný úvod, stránky (jakoby vstup). Přijde mi to nadčasové. Udělat tam třeba jenom tlačítko vstup a kolem dala nějakou pěknou třeba i menší fotku ryoru...


    Doufám, že moje rady a názory k něčemu budou ; )
    khoskovcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mě to teda nenadchlo kočko!
    čekala jsem že to bude vypadat víc "kočičí", že to bude zkrátka o tobě:)
    Líbilo by se mi tam logo "atigu" s kočičkou, jako máš v salonu a pod to bych až napsala salon dominiky sobotkové. Celkově mi to přijde takové nešmrncovní, za mě by to chtělo víc kočičí grafiky a trošku nápadu:)
    Fialovou barvičku bych zachovala, ale dala bych ji více do pastelova:)
    majuees@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. mně se teda ty stránky líbí moc, miluju fialovou, tak tím sis šplhla hodně no:D ale celkově prostě ten design je super, akorát jak tam máš pak ceník, tak bych dala ten zvýrazněný odkaz na prodej kosmetiky a katalog třeba až nakonec.
    karolinka@usmej.se

    OdpovědětVymazat
  6. No tak já zase se slečnami moc souhlasit nebudu. Mě grafika strašně moc nadchla, myslím že by mě to i zaujalo. Jen je pravda že bych změnila font "studio Atigu" na tvůj klasický a k tomu přidat kočičku. Nechce to nic přeplácaného. Musí to zaujmout, ale nesmí to být přeplácaný aby všude byla kočka a všude zdobené písmo, to se hodí jen na název. Možná bych jen ještě zmenšila velikost záhlaví (v podstatě toho fialového záhlaví kde se dále můžeš rozkliknout na fotky studia a více informací). Jinak už nevím co více napsat, vše jsem ze sebe dostala, přeju hodně štěstí:)
    dulik@spoluzaci.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou to pěkné stránky, líbí se mi moc ta fialová,akorát jak je ta fialkovo-růžová dole, tak tu bych tam nedávala,hodila bych tam tu tmavě fialovou,co máš na pozadí stránek :) Jinak super (y)
    E-mail - da66ja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Pochvala za fialovou barvu - tu miluji ! :)
    Ale: Změnila bych záhlaví, to se mi třeba vůbec nelíbí.. Přijde mi to takové "suché". Taky bych udělala viditelnější nápis "Studio Atigu", je chudák takový malinký v rožku..
    Jinak se mi to líbí, je to zajímavé a originální :)
    misula.3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi tvá ikonka, celkově je vzhled takový elegantní, nenásilný, akorát mě do očí bije ta fialová, je jí tam moc, nezlob se :) Chybí mi tam fotky studia. Moc se mi líbí i řešení mapy :-)
    Evca.Eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tak mně tedy první, čeho jsem si všimla, nebo co mně překvapilo je to, že studio bude v Teplicíh :)) ! To je úžasné, ty jsi také z Teplic? :) To bych se tam zašla podívat..:)

    A teď už k samotným stránkám..
    1. Líbí se mi hlavně barva a samotná koncepce vzhledu. Fialová barva působí příjemným a útulným dojmem.
    2. Změnila bych jen ten text, který zaprvé lidem nic neřekne a za druhé mu ani neporozumí :/
    3. Nápadem, jak obohatit web by mohl být obrázek, který by Tě vystihoval :) Například kočičky, které máš tak ráda..:)
    cute.petty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Mně se moc líbí barevná kombinace a je to o to hezčí, že pěkně ladí i s barvami tvého salonu :) Mně jako první zarazilo to logo, co máš hned nahoře "studio Atigu" - proč není ve stejném stylu písma jako máš pak dole (s kočkou)? :) Nevím proč, ale mě to ruší i když je to asi úplná blbost :D A pak taky- na instagramu máš spoustu fotek obličeje, kde ti to moc sluší, ale do toho medajlonku jsi vybrala takovou.. no mně se nelíbí :) a pak se mi nelíbí, jak je barevně rozdělené slovo "kontaktovat".
    Vím, že jsou to všechno maličkosti, ale ptala ses na názor. :) Jinak se mi návrh líbí, stránky vypadají přehledně- žádné zbytečné kecy okolo.

    P.S. Ať se daří!

    k-dokoupilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj :)
    1) Na webovkách se mi líbí ikona se jménem komentátora ( :D )..Dále se mi líbí barvy-Nejsou furt ty typické bílá/černá nebo modrá atp. Líbí se mi také ta "rubrika" dole , kde máš kontaktní informace .

    2) A teď k tomu , co se mi nelíbí. Jednotlivé kusy stránky bych jinak rozložila. Udělala bych i jinak úvodní okénko . Připadá mi to takové mdlé..Kdybych na takovéto stránky narazila , asi by mne nějak nezaujali . Zkus tomu dodat nějaký šmrnc , který by čtenářky zaujal :)

    3) Uspořádala bych jinak text a jinak bych ho napsala . Uspořádala bych ho do nějakých bloků , ve kterých by bylo např. o dané službě více informací.

    4) kulenka3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. 1) Na webu se mi líbí rozvržení oken a barev :) Písmo je také pěkné a celkově to působí čistě a jde vidět, že na tom byl kus odvedené práce.
    2) I přes všechnu krásu toho plakátu je špatné na ní to, že není do očí bijící. Nezaujme, dokud si ji nepřečtete. Takové plakátky já obvykle přehlížím, bohužel. Taky jsem nechápala, proč tam je kus textu psaný v cizím jazyce :/
    3) Rozvržení rámečků je takhle na fotce efektní, ale nevím, jak by to působilo na scrollovacích webovkách :) Tak možná to, docela by mě to rušilo při čtení ty nakloněné čáry :) Ale jinak zbytek je perfektní :)
    4)thuhanguyen.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Je to zajímavý, ale podle mě takový nevýrazný...chybí tomu nějaká důraznost, která by to oživila :) Ale moc se mi líbí, jak je to sladěný a i to písmo se k tomu hodí :)
    navratilovaada01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. 1) líbí se mi jednoduchý nepřeplácaný, "čistý" design, působí to na mě profesionálně :)
    2) změnila bych jen velikost úvodního obrázku, na malém monitoru zabírá hodně místa. A nejspíš bych zvětšila i logo vlevo nahoře, aby bylo více zřetelné.
    3) Fotky ze studia by byla moc fajn!
    4) evusinka@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Možná to není není nic co extra naláká lidi,trochu neoriginální,ake mě samotné se jednoduchý design líbí :).Vypadá to tak jako čistě a nepřeplácaně.:)Na webovkách co máš ted se mi nelibi ten kocourek a ty tlapičky,příjde mi to takové dětinské? to asi není to správne slovo,ale určitě bych to ozměnila a něják ozvláštnila,dala jim barvu :)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahooj, sice jsem se ve škole vždy vyhýbala recenzím, protože neumím moc kritizovat, ale tak snad ti tím aspoň trochu pomůžu :D
    Takže po prvním rychlém shlédnutí webovek
    + barva je ideální - podle mého nejsou moc agresivní ani mdlé a nudné
    + dalším plusem jsou hned nahoře dobře viditelné možnosti - o nás, služby a kontakt - možná bych sem nahoru přidala i kolonku fotografie studia
    + ta připojená mapa je také užitečná

    pak přichází ale - ten první úvodní fialový pruh (nevím jak to nazvat :D) je moc výrazný a hrozně bije do očí - takže navrhuji možná zvolit světlejší odstín fialové a hlavně ho trochu zmenšit popřípadě v rámci textu, který tam je na každou stranu vedle textu hodit jednu fotku studia - aby to bylo jako takové ty fotky v bílém rámečku, který je dole trochu tlustší (ach jo moje názvosloví je fakt špatný :D) a natočené směrem ven - ono to ženský víc naláká až uvidí jaké to tam máš krásné :D
    - dalším mínusem je malé logo - klidně bych ho dala o kus větší - je to totiž super styl písma a lidé by hned na první pohled měli vidět s čím a kým mají tu čest
    - to co nechápu, proč je ta část textu psána v jiném jazyce

    Snad jsem na nic nezapomněla :) Btw škoda, že nejsem z Teplic, hned bych se objednala :D

    DanielaPlskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu se říká nějak přesně a teď si nemohu vzpomenou jak .. :D Je to prostě text, kterým se ti vyplní připravené textové pole. Je to jen náhledově, když ještě nemáš dáno, co se bude používat za text, jde jen o jeho náhledové zformátování, tak abys tam prostě nemusela něco kopírovat nebo vymšlet, tak se tam jedním klikem vloží tohle. :)

      Vymazat
  20. Taky přispěju svojí troškou do mlýna :)
    Dobré je, že barevně ladí (pokud se nepletu) s celkovou vizáží tvého salonu.. To se nedá říct o záhlaví. Mělo by být co nejvýraznější, na první pohled jasné o co se jedná. Takže by asi nebylo na škodu tam dát minimálně to "kosmetické studio" .. Dál bych asi volila přímo to tvé logo s kočkou, s tím fontem, co používáš. Nevím proč lidi mást navíc s nějakým jiným vizuálem.
    Dále mi přijde zbytečné dávat ten kontakt na konci stránky, když se nachází v menu nahoře. Celkově bych to menu trošku sjednotila, je v tom menší zmatek. Napřed máš vpravo nahoře prokliky, potom nahoře uprostřed další. No a pak drobnosti jako zjednodušit ty věty třeba v tom kontaktu. Nedělala bych je různě barevně oddělené + ještě kurzívu. Buď zvýrazňovat kurzívou (tučností) nebo barevně.
    Toť můj názor. :)

    mail: karla.skalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Tak jak bych začala, líbí se mi barva a samozřejmě také Tvé logo a to, že uvádíš ceny, ale naopak bych chtěla zkritizovat to, že se v tom trochu nevyznám, nevím, jestli je to tím, že mám některé věci ráda jednodušší, ale zkrátka bych informace nějak sjednotila a taky trochu upravila záhlaví, aby bylo opravdu vidět, kdo jsi a co děláš..:)

    tertour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  22. 1. Strašně se mi líbí ten vzhled a barevné rozpoložení.
    2. Jelikož je pro tebe specifická kočka, tak bych tam nějakou uvítala :)
    3.jak už jsem psala tak asi tu kočku jinak tomu nemůžu nic vytknout, mně osobně se to děsně líbí ale s něčím, co k tobě patří by mi to přišlo více osobnější :)
    4. zuzik1310@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. 1)Líbí se mi ta fialová barva a to, že tam jsou uvedeny ceny.
    2)Moc se mi nelíbí to písmo "studio Atigu" úplně nahoře. A jak už to tu bylo uvedeno, také bych uvítala nějaké motivy koček :)
    3)Jak už jsem psala, tak určitě nějaký motiv té kočky. Jinak nemám už co vytknout. :)
    4)anetakutlakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. zvýraznila bych menu :)) a upravila bych úvodního kočičáka :)) přeji správnou volbu vybírání a čančání blogu :))
    katerina189@email.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Líbí se to, že je tam hned napsané co se nabízí a kolik to stojí.
    Změnila bych záhlaví a zvýraznila to menu pak dole jak je ta věta tak to slovo kontaktovat bych dala stejnou barvou.
    Jinak jak píšou holky přidala bych tam nějakou tu kočku. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. 1) Líbí se mi že všechny podstatné informace jsou napsány jasně a stručně, vše je přehedné :)
    2) Změnila bych - moc se mi nelíbí zvýraznění slova kontakt dole u neváhejte nás kontaktovat
    3) Obohatila bych to nějakou pěknou číčou, třeba i toou tvojí, jsi přece kočičí královna, ne ? :) jinak mi na webovkách opravdu nic nechybí, všechny informace tam jsou :)
    4) grifuel@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. 1) jednoduchost a dobra citelnost
    2)bud bych to chtela menit tak vic barvicek.
    3) mozna uz bych zmenila kocicky treba je nahradit tlapiclama.
    4)bybyma@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Mě se celkově vzhled hrozně líbí. Fialovou mám ráda tak se na to hrozně hezký dívá:) Jediná věc co mým očím vadí je rozostřený obrázek nahoře, z toho mě prostě bolí oči:D:)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. 1.Líbí se mi barva,jednoduchost a jak je vyřešena dolní část stránky :)
    2.Moc se mi nelíbí hlavní obrázek,chvíli mi trvalo než jsem se zorientovala.
    3.Nepřidala bych asi nic,myslím,že všechny podstatné informace tam jsou :)
    4. Filipova.Eliska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Teď jsem trochu zmaten, jestli se kritizuje tvůj blog nebo ty webovky co ti dělal kamarád :D. Ale podle mě webovky, ne? :D
    Takže:
    1. Líbí se mi fialová barva a že to není zbytečně nijak přeplácaní nebo kýčovité
    2. Ta tmavě fialová je podle mě tmavá až moc a obrázek v záhlaví bych dala jiný (aby to nebylo přímo pod tím nápisem, ale na straně třeba) a jinou tvou fotku nebo alespoň zvětšit :-).
    3. Asi nic :-)
    4. nat.al.ie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. 1) Líbí se mi určitě jednoduchost a barva:)
    2) Nelíbí se mi záhlaví...
    3) Nic.
    4) denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj Atigu..:)
    1) Moc se mi líbí ta fialová barva a to že bez zbytečností tam máš napsáno co nabízíš a co přesně kolik stojí.
    2) Určitě bych změnila Tvoji fotku, je taková Fbíčková a nevim. nepůsoí to na mě dobře.. Jinak jak už holky říkaly, tak bych sjednotila barvu u kontaktovat.. Je to sice fajn a vynikne ten kontakt, ale na ty stránky se to asik nehodí..:/
    3) Přidala bych fotky salonu, to mě vždycky zajímá jak to tam vypadá, jinak nic..:)
    4) e-n-a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nevšimla že tam ty fotky studia někde jsou, tak bych teda nepřidala nic..:D

      Vymazat
  33. 1. Přehlednost, jasnost, stručnost, barva (uklidňující) :)
    2. Je tam na mě až moc slova "nás" a nelíbí se mi to "kontaktovat"..
    3. Určitě změnit tvoji fotku, je příliš malá a nic moc neřekne a přidat fotky studia, jak už bylo výše řečeno :)
    4. sabinee15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat