neděle 29. prosince 2013

rychlá GIVEAWAY


Ahoj mé milé čtenářky :)

Sedím si na návštěvě,brečím jak jsou lidí zlí ( někdo mi během noci prořízl zadní pneumatiku ) a študuju novou modní platformu Trendbook.cz .


A ted k věci. Je to začínající modni platforma propojená s blogerkama ČR . Sleduješ zde různé blogy,prodáváš oblečení,sdílíš fotky přes instagram a soutěžíš .


Probíhá zde soutěž ( a já vás tím pádem trochu zneužiju ) A  vaše výhra? TAJNÁ !  V hodnotě až 200kč !!

1) Zaregistruj se na trendbooku přes TENTO ODKAZ
2) Bud čtenářem mého blogu
3) Tipni si,co bude v tajném balíčku
4) Napiš svůj e-mail a nick na trendbook.cz

Končit bude příští neděli



DÍKY !

23 komentářů:

  1. Myslím, že tam bude nějaké oblečení nebo šperk:)
    karolinka@usmej.se
    karol_f

    OdpovědětVymazat
  2. Hotovo :)
    elusche@seznam.cz
    rebellda
    Jak tě znám, tak to vidím na krásný šperk :)

    OdpovědětVymazat
  3. Registrováno. :) Myslím, že v balíčku by mohl být nějaký doplněk.

    mail terezasaki@seznam.cz, nick Saki

    OdpovědětVymazat
  4. Pozooor :D a tos na votoči psala,jestli jsi jediná,koho to nezaujalo:D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezaujalo :D Na votocvohoz to nema,ale líbí se mi ta soutěž :) tak proč to nezkusit

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Jo to je pravda,je tam tak 15 ks šat,20 párů bot a to je vše :D Navíc velmi důvěryhodné :D

      Vymazat
    4. Nevím,o co ti jde. Prostě se mi líbila jedna soutěž na kterou jsem potřebovala "pozvat" slečny. Soutěž už je u konce a nikoho nenutím tam prodávat

      Vymazat
  5. registrováno.)
    podle mě to bude kosmetika nebo šperk;)
    majuees@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Podle mě by to mohly být nějaké pěkné šatičky ^^
    patissie@live.com // haru

    OdpovědětVymazat
  7. No, řekla bych, že to bude náhrdelník s náušnicemi :)
    misula.3@seznam.cz, nick michaela

    OdpovědětVymazat
  8. Nějaké doplňky :)
    zdenkamartinakova@gmail.com
    můj nick je Zdenkam

    OdpovědětVymazat
  9. Řekla bych, že nějaký náhrdelník :)
    anetakutlakova@seznam.cz
    nick: ann-ie

    OdpovědětVymazat
  10. Náhrdelníík? :))
    michinek@seznam.cz
    michinek

    OdpovědětVymazat
  11. nick - darcheen chiety@seznam.cz , v balíčku by mohl být doplněk nebo třebaaa plyšáček?:3

    OdpovědětVymazat
  12. nick - darcheen chiety@seznam.cz , v balíčku by mohl být doplněk nebo třebaaa plyšáček?:3

    OdpovědětVymazat
  13. Šátek :)
    Ivule
    ivanka.bokova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  14. tipuju nějakou bužiterii ;)
    tinsyfashion@seznam.cz
    nick:Tinsy

    OdpovědětVymazat
  15. Nejspíše šperk nebo něco na sebe :)
    jolanta.svobodova@gmail.com
    nick: Jojoba

    OdpovědětVymazat
  16. Vzhledem k mé depresi mě stejně nic nepotěší...a konec konců, stejně nic nevyhraju, takže je to fuk.
    bybyma@seznam.cz
    majlika3
    Jinak stránka mě absolutně nezaujala ba naopak, je mi protivná, za všechno hvězdičky hvězdičky..

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. krysiik@email.cz
    nějaký šperk? :)
    krysiik (a na GFC sleduju jako mnauu)

    OdpovědětVymazat
  19. Určitě nějaký super šperk z ebay.
    http://trendbook.cz/profile/show/Princeznapetulka
    email:petulka55555@email.cz
    Jak tu píšou holky :D taky mě ta stránka nějak nenadchla

    OdpovědětVymazat