neděle 29. prosince 2013

sheinside.com



Z Sheinside.com jsem už jednou objednávala ( šaty,které se ted dají sehnat na ebay za pár šupů ). Bylo to v době,kdy jsem začínala s paypalem a neměla blog ( a ani v duchu mě nenapadlo,že bych s tím někdy začala )



Pokud jste velcí fanatici do mody jako 80% žen,určitě vám neunikly akce "black friday" a "cyber monday" . V té době probíhaly různé akce na vybraných e-shopech. Je jasné,že vidina slevy mi nedala a za každou cenu jsem si MUSELA něco koupit. Vyhlídla jsem si kabát ve slevě - přítel řekl,že ho od něj dostanu pod stromeček ( no není k sežrání?! ) .



A jelikož mi jedna sleva nestačí,zapojila jsem do objednávky i mamku.  Proč?
1) Jako nový zákazník dostanete 15% při registraci ( opět,jako u romwe ,než se registruješ,koukni se zda-li si něco koupíš a slevu využiješ )
2) KDYŽ SE REGISTRUJETE PŘES FACEBOOK,MÁTE SLEVU 20% !
- je jasné,co jsem si vybrala :D PS : Díky,mami !


O jaký kabátek šlo?




Objednáno : 30.11.2013
Doručeno : 27.12.2013
Cena : cca 476kč
Pošta : Zdarma
Způsob platby :

POZOR NA CLO !



Balíček - doporučený


Kabátek



Rozbalený


Oblečený

- bohužel mám široký hrudník a musela jsem si vzít velikost L - díky tomu mi je v pase velký a bude se muset nechat zúžit.




Princip nákupu je jednoduchý.


1) Vybereš si ,co chceš koupit - pozor,koukni se i na ebay,hodně věcí na sheinside seženeš i na ebay o dost levněji ( mikina se lvem je na ebay za 200 )




2) U každého předmětu jsou napsané míry



3) Vložíte do košíku,pokračujte v nákupu a do kolonky na kody napište slevový kod který jste obdrželi při registraci


Hotovo,díky za nákup ! Už vám přijde jen výpis z paypalu



Hodnocení :

+ pošta zdarma
+ za každý nákup se obdrží "points" díky kterým se dá uplatnit sleva
+ krásné "provedení" kabátu

- barva neodpovídá fotu
- delší zaslání ( i na šaty jsem čekala skoro měsíc )
- i když se tváří,že je teplý,má jen slabou podšívku

Uděluji 3 kočičky :)




PS : Začínám "prodávat" i na trendbook.cz

2 komentáře:

  1. Můžu se zeptat, jak je to s tím clem ? Jsem z toho dost vedle, absolutně netuším co a jak :) děkuju předem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co je mi známo,tak do hodnoty 23 eur se platí dph , do 150eur se platí clo .

      Vymazat