pondělí 27. ledna 2014

bílá "rádoby" šifonová košile ebay - RECENZE

Sehnat bílou šifonovou košili je skoro nemožné,proto jsem byla hrozně ráda,když jsem našla tuhle levnou a celkem dobře vypadající alternativu. Jaké bylo  ale mé překvapení,když košile přišla a nebyla materiálově přesně podle mých představ...


Byla koupená u tohoto prodejce , odkaz už není funkční
Objednáno : 26.11.2013
Doručeno : 17.12.2013
Cena :  157kč
Pošta : Zdarma
Typ platby : Paypal
Materiál : Psaný šifon,ale bohužel se jedná o "satén" nebo něco podobného

napsala jsem tedy prodejci,že materiál není šifon ( jako měl uvedené ) , on se omluvil,řekl,že si košili mohu nechat a ještě mi vrátil dva dolary :) to se jen tak nevidí
Velikost : Asian L = S


Balíček byl zaslán obyčejně. Košile byla ještě zvlášt zabalená


Má i visačky


Kapsy


Zadní strana



Hodnocení :

+ skvělá komunikace s prodejcem a ochota vyřešení problému
+ pošta zdarma
+ vypadá jako na obrázku ( až na ten materiál )

- jiný materiál než byl uveden,pro mě tedy nevyužitelná
- občas vyčuhující nitka


Uděluji 3 kočky z 5 :)






3 komentáře: