úterý 28. ledna 2014

Vyhlášení giveaway a pár novinek k tomu



Moc dobře vím,že vyhlášení neproběhlo v plánovaném termínu,bohužel tento problém vznikl díky neúplnosti výhry. Nyní už je vše jak má,takže se na to můžeme směle vrhnout :)

V tomto článku nebude jen vyhlášení soutěže TRENDBOOK TADY , ale taky pár přidaných novinek ohledně blogu. Tak pozor !!


Vyhlášení giveaway  !

Jak víte,výhra byla mega tajná a ani jedna ze zúčastněných nevěděla,co vyhraje.


Kdo vyhrál?

Dívka číslo tři aneb...



A co vyhrál?


- vitamíny na podporu růstu vlasů,nehtů a zlepšení pleti
- můj oblíbený čaj od Ryoru na lepší plet 
- krásný ponožtičky na chladnější večery F&F ( univerzální velikost )
- náhrdelník
- super NOVOU retro krabičku !

No,nevyplatilo se si zasoutěžit? :)



A já díky VÁM taky vyhrála :)



Čaj je super a koule už nemám :D !


NOVINKY NA BLOGU !

Zařadila jsem vyhledávání pomocí štítků :


Pokud hledáš nějaký produkt z EBAY, klikni na štítek "EBAY"
Pokud potřebuješ znát jak se nakupuje na různých eshopech, klikni na "JAK NAKUPOVAT"
Pokud ráda soutěžíš a vyhráváš zajímavé ceny,klikni na štítek "GIVEAWAY"
Pokud hledáš ostatní recenze - ioffer,gynlink,ladybox, klikni na štítek  "OSTATNÍ"


Kontaktní formulář

Pokud máš nějaký dotaz a chceš mi napsat,jen do toho ! Budu se snažit vždy odepsat co nejrychleji.
( najdete to pod příspěvky úúúplně dole :D )


Lookbook

Jelikož tento blog je zaměřen čistě na recenze a nejedná se o fashion blog , pár outfitů jsem nahrála na  můj lookbook.
( najdete ho vedle kontaktního formuláře )


Logo/záhlaví

Já doufám,že se vám novější logo líbí.



Díky moc všem svým stálým a novým čtenářům ! Jelikož začínám registrovat větší množství blogů o recenzích,jsem ráda za vaší přízen a doufám,že u mě budete "stát" nadále :) 

Vaše Atigu <3




3 komentáře:

  1. No to sú mi teda novosti! :) Mi potrvá,kým to všetko vstrebem :D
    Gratulujem ku výhre a tiež aj tvojej výherkyni! :)
    len tak dalej,cicka <3

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to je super! To by mě vůbec nenapadlo, že vážně vyhraju, děkuji. <3 A tobě gratuluju ke tvé výhře!

    A vylepšení blogu je dobrý nápad. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat