úterý 28. ledna 2014

šifonové tričko / tunika ebay - RECENZE

Tak děvčata,jak jste si mohly přečíst v minulé recenzi,stále jsem nemohla najít BÍLOU šifonovou košili. Pokud jste na tom stejně jako já,nezoufejte,asi jsem vám ušetřila trápení.


Kup tady
Objednáno : 27.12.2013
Doručeno : 16.1.2014
Cena : cca 252kč
Pošta : byla zdarma,nyní 2 dolary ( cca 42kč )
Zaslání : Doporučeně
Barvy : bílá,černá,modrá,zelená
Objednaná velikost : S
Materiál : pevnější šifon,není tolik průhledný




Balíček přišel doporučeně


Zabalený


Rozbalený


Foto na postavě


"Outfit"


Velikost :
Řídila jsem se podle velikostní tabulky



Hodnocení :

+ doporučené zaslání
+ velmi kvalitní
+ neprůhledné + krásné zlaté "ozdoby" na ramenou

- změna pošty :(


Uděluji tedy 4 kočičky,ráda bych dala pět..




2 komentáře:

  1. Krčí se? Nebo vydrží hezky vyžehlená ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. no, trochu mi připomíná nemocniční mundur, a zdá se mi to, nebo je trošku neforemná?

    OdpovědětVymazat