středa 29. ledna 2014

samolepky na zed s mimoni+eiffelovkou... ebay - RECENZE

Kdo neviděl film Despicable me,jako by nežil .  Já prostě animáky miluju a přijde mi, že čím jsem starší,tím je to horší :D .



Mánie po mimoních nechytila jenom mě,ale taky mé kamarádky ( samolepky jsou právě jako jeden z  dárků dodatečně ještě k Vánocům )



Prodejce : wordfactory2012
Objednáno ( uklízečka a spol a oslavující mimoni ) : 21.12.2013
Doručeno : 24.1.2014
Cena ( uklízečka a spol ) :  105kč
Cena ( oslavující mimoni ) :  84kč
Pošta : zdarma
Zaslání : Doporučeně



Přišlo to fááákt zvláštně zabalený ( nejdříve jsem myslela,že přišla jen jedna samolepka,nevšimla jsem si stejného prodejce )



Rozbalené



Mimonii


PS : Zda-li lepí a drží ještě nevím :(


Hodnocení :

+ zasláno doporučeně
+ pošta zdarma
+ komunikace s prodejcem
+ stejné jako na obrázku

- delší dodání ( které jsme řešila s prodejcem - byl ochotný i vrátit peníze a zaslat nové zboží )

Uděluji 5 koček



A protože jsem hlava děravá a zapomněla jsem si napsat,kdy mi dorazily tyto samolepky,hodím vám sem jen to nejrychlejší info :)

Samolepka eiffelova věž




Kup u tohoto prodejce
Objednáno : 21.12.2013
Doručeno : začátkem ledna
Cena : cca 50kč - aukce
Pošta : zdarma

Doručení obyč


:)



:)


Hodnocení :
+ pošta  zdarma
+ stejné jako na obrázku

Samolepka kočka




Kup tady
Objednáno : 21.12.2013
Doručeno : začátkem ledna
Cena : 21kč
Pošta : zdarma

doručeno obyčejně


bude se asi špatně lepit,je to jen "obrys"


Hodnocení :

+ pošta  zdarma
+ stejné jako na obrázku

- jen obrys,bude obtížné lepení

3 komentáře:

  1. také jsem objednávala samolepky mimoňů :) sice trošku jiné, ale taky krásnééé :) ale na zdi se jim moc držet nechce :( musela jsem je pořádně uhladit, tak teď pár dní už drží :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych to, že je kočka jen obrys nebrala jako negativ, zas tam nebudeš mít zbytečně rušivou bílou a můžeš ji nalepit kam chceš.

    OdpovědětVymazat
  3. Samoleky vypadají krásně, ale já jsem nedávno někdy viděla generační strom a to mě hrozně nadchlo :) Navíc mám kamarádku, která maluje ručně na zdi za pomoci nějakého programu a je opravdu šikovná :)
    http://luci-fashion.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat