úterý 14. ledna 2014

Jak nakupovat : asos.com


Asos.com je jeden z nejznámějších e-schopů na světě . Skoro každý zde nakupuje,skoro každý je spokojený s kvalitou.

Já sama mám z asos.com několik šatů ( všechny z druhé ruky a (někdy) za lepší cenu - ceny mi totiž přijdou někdy až dost vysoké,ale možná je to jen tím zhýčkáním z e-shopů jako everything5pounds apod. )


Moje úplně první šaty z Asos byly tyto za 900kč koupené na Aukru ( bylo mi teprve 15let a musela jsem je objednat na dobírku a ještě k tomu na přítele :D šetřila jsem na ně měsíc )


www.asos.com
Objednáno : 15.12.2013
Doručeno : 3.1.2014
Cena : celková : 458kč , díky slevovému kodu 343kč
Pošta : ZDARMA
Způsob platby :

Způsob zaslání : Obyčejně ( za příplatek express - podle mě zbytečné )
Asos si dává záležet na vztahu mezi zákazníky,proto objeví-li se nějaký problém,ihned ho řeší.

NEPLATÍ SE ŽÁDNÉ CLO !!!



Jak nakoupit :

Je to velmi jednoduché,takže v několika krocích

1) vyber si zboží


2)vyber si barvu/velikost


2a 
u každého předmětu máš "size guide"


2b ujisti se,že Ti velikost bude



3)dej ho do košíku


4) vyber způsob platby/zaplat ( pokud máš slevový kupon,vypiš ho do "cupon code" a dej "update" , já ho využila )



5) potvrzení objednávky


Objednáno :

Tričko uni. velikosti


Plavky s volánkem velikosti US10 ( bohužel mi nedošlo,že velikost US 10 je 42 :D )


O balíčku

Přišel obyčejně,doručený ČP , v igelitové obálce s nápisem ASOS


Pohromadě


Reálné fotky

 Detail



Plavky


Včetně hygienické vložky
Faktura 
(nejsou zde vypsané ceny zboží )



Hodnocení :

+ pošta zdarma
+ pánské i dámské oblečení
+ rychlé zaslání
+ bezproblémovost při vrácení peněz nebo reklamaci

- vyšší ceny ( ale pokud nejste ochotné dát za šaty 900,tak si je přeci nekoupíte :) )
A POZOR NA VELIKOSTI !

Uděluji plný počet kočiček !



A ptáte se,proč nebylo vyhlášení giveaway? Protože u sebe nemám ještě celou kompletní výhru :(

4 komentáře:

  1. veľmi dobrý návod! cez asos nakupujem najradšej :)

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám pocit, že je Asos little bit drahej a popravdě se mi tam věci ani až tak nelíbí. Ale uznávám, že posílají kvalitní zboží (tady se mi třeba hodně líbila ta hygi vložka).

    OdpovědětVymazat
  3. Asos je skvělá stránka :-)
    thevoguebyme.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Fsession.com is one of the best online clothing retailers that serve distinctive clothing women’s needs. The business is committed in giving outstanding customer service and aims to bring fantastic products in the marketplace with very low prices. With a large number of nice things, clients easily combine them together to create a new appearance on their own. juicy couture velour

    OdpovědětVymazat