neděle 19. ledna 2014

košile s ptáčky z ebay - RECENZE

Jelikož miluju šifon a poslední dobou mi přišlo,že nemám žádné "vršky",spojila jsem příjemné s užitečným ( čti nákup dárku k Vánocům pro mou malou osobu :D ... )


Podle tohoto obrázku vypadá , no, jak bych to řekla,zvláštně... a tak jsem se trochu bála,co přijde


Koupila jsem ji zde
Objednáno : 2.12.2013
Doručeno : 17.12.2013
Cena : 123kč
Pošta : Zdarma
Způsob platby : paypal
Velikost : L , potom M

Doručení obyčejně ČP


Zabalená  ( každá košile má visačku !)


Rozbalená


Detail



Ptáčci



"Outfit" ( dá-li se tomu tak říct )



Velikost :

Nosím S,objednávám si vždy velikost asian L . tato mi ale v Lku byla velká,proto jsem si objednala velikost M a sedí perfektně i přes má prsa ( přes prsa 89cm )


Hodnocení :

+ rychlé dodání
+ opravdu kvalitní
+ s visačkou ( na ní cena asi 59 eur )
+ skvělá cena
+ pošta zdarma

- občas vykukující nitky ze švu

I tak uděluji 5 kočiček protože jsem opravdu velmi spokojená



5 komentářů:

  1. Hezká. Pořád čekám recenzi na tu cibulákovou ... :) hodíš aspoň odkaz prosím? :) díky moc

    OdpovědětVymazat
  2. Ta originální fotka je fujn, ale ve skutečnosti to vypadá pěkně!

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. já taky čekám na recenzi na porcelánovou košili a hlavně na tu s kočkami :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, košile je krásná, mohla bych se zeptat, jak moc je látka průhledná? děkuju :)

    OdpovědětVymazat