čtvrtek 20. března 2014

puntíkaté tuniky/košile ebay - RECENZE


Pro puntíkaté věci jsem vždycky měla slabost. Jakmile vidím puntíky,dýchne na mě doba 60.let ( aspon teda mody ) . Dlouho jsem ve svém šatníku postrádala hezké tričko... díky ebay jsem našla ! A rovnou dvě !




Bílá puntíkatá košile : ZDE
Objednáno : 5.3.2014
Doručeno : 19.3.2014
Cena : 167kč
Pošta : Zdarma
Platba : Paypal
Doručení : Obyčejně
Velikost : M
Materiál : Šifon



Černá puntíkatá košile : ZDE
Objednáno : 5.3.2014
Doručeno : 19.3.2014
Cena : 178kč
Pošta : zdarma
Platba : Paypal
Doručení : Obyčejně
Velikost : M
Materiál : Šifon


Košile byly objednané stejně,takže i stejně přišly. Každá je od jiného prodejce ( toho jsem si před tím nevšimla ) , ale kvalitou jsou na chlup stejné



Bílá


Na postavě



Z profilu



Černá



Na postavě



Každá košile má pod svrchní vrstvou ještě jednu přes prsa - tím pádem není tolik průhledná a není vidět podprsenka ( nemusí se pod ní tedy nosit tílko ! )


Velikost :

černá košile :



mé míry


Přes prsa : 47 cm (x2)
Délka od ramene : 51 cm
Nejdelší část : 68 cm
Rukáv od ramene : 35 cm
Délka látky přes prsa :  cca 13cm

bílá košile:



mé míry :

Přes prsa : 48 cm (x2)
Délka od ramene : 52 cm
Nejdelší část : 69 cm
Rukáv od ramene : 33 cm
Délka látky přes prsa : 16 cm

Hodnocení :

+ pošta zdarma
+ rychle zaslání
+ uvedený materiál souhlasí
+ stejné jako na obrázku
+ látka přes prsa

Jsem moc spokojená ! 5 koček :)



6 komentářů: