čtvrtek 20. března 2014

babyblue sako ebay - RECENZE

Jednou jsem si takhle šla po obchodním centru,když jsem zahlédla novou jarní kolekci v barvě dětské modré.Dodnes nevím,zda-li se mi to zdálo,nebo to byla pravda, každopádně jsem si tu barvu zamilovala a mé srdce po této barvě neskutečně TOUŽÍ .
Pod "babyblue" mi to nic nenašlo,tato "light blue" mi ji ale hodně připomíná :) Riskla jsem to !



Kupíš zde
Objednáno : 25.2.2014
Doručeno : 17.3.2014
Cena : cca 280kč
Pošta : Zdarma
Platba : Paypal
Velikost : asian M - podle tabulky velikostí
Dostupné i jiné barvy


Informace

Doručeno obyčejně



Rozbalené ( pozor,hodně "muchlavý" materiál ) barva na fotce neodpovídá



Zadní strana



Podšívka - velmi tenká - sako nezahřeje ( barva odpovídá )



Štítek s velikostí



Na postavě



Velikost :

Od prodejce :



Změřeno mnou ( velikost M ,raději jsem si měla objednat L)  :

Přes prsa : 43 cm (x2)
Délka od ramene :57  cm
Rukáv od ramene : 56 cm
Šíře ramen ( mají vycpávky ) : 33cm

Hodnocení :

+ pošta zdarma
+ příjemný materiál
+ hezká barva ( i přes to,že neodpovídá )
+ vhodné na jaro/léto
+ kvalitně ušité(drží tvar)

- barva na fotce od prodejce neodpovídá
- nesedí mi tolik velikostně i když podle rozměrů od prodejce mělo ( nosit ho ale nepřestanu :D )

Uděluji 4 kočky :)



A nesmíte zapomenout na GIVEAWAY která se plánuje na NEDĚLI !!

1 komentář:

  1. Jak dlouhé jsou rukávy, prosím? A muchlá se i když ho nosíš-že je hnedka zmačkané,když ho třeba pověsíš na věšák/ vezmeš si kabelku? Díky za odpovědi :)

    OdpovědětVymazat