středa 19. března 2014

floral Dior mikina Aliexpress - RECENZE

Občas mi rupne v hlavě,všude vidím kytičky,kočičky, růžový slony a přesně v tomhle stavu kupuji věci které bych si (asi) normálně nekoupila :D ... tahle mikinka je důkazem číslo 1



Seženeš ji zde 
Objednáno : 28.2.2014
Doručeno : 18.3.2014
Cena :  stála 26,63dolarů  ( 560kč) nyní 27,88dolarů
Pošta : Zdarma
Platba : údaje z karty
Zasláno : Doporučeně


O balíčku

Doporučený balík v igelitové obálce



V plné kráse



Zadní strana



Detail nápisu



Pozor,je velmi tenká - nezahřeje ( s tím jsem ale počítala )



:)


Velikost :

uvedené info prodejcem :


Změřeno :

Přes prsa :  49cm- 59cm(x2)
Délka od ramene : 58cm
Rukáv od ramene 61cm

Hodnocení :

+ pošta zdarma
+ zasláno doporučeně
+ velmi kvalitně zpracovaná
+ příjemný materiál ( nejedná se však o bavlnu )
+ rozměry sedí

Plný počet kočiček :) Jsem vážně spokojená



... a pooozooooor



čekejte GIVEAWAY o věci z LUSH ! :) V nedělí zveřejním :)

7 komentářů:

  1. Strašně super kousek :) viděla jsem ho na kamrádce a je fakt parádní. Škoda, že nemám k čemu nosit :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já k tomu nosím černý kalhoty a boty na klínku ( černý ) :D

      Vymazat
  2. Ta je parádní! Je to originál nebo fake ( omlouvám se jestli jsem tě urazila ).. Vážně krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslíš originál dior? :D to určitě není ( Dior takovou mikinku má? :D )

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá stejně jako na obrázku slečny z instagramu ? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kde zoženiem túto mikinu? Ďakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.votocvohoz.cz/zeny/s-dlouhymi-rukavy/7043042-ruzova-mikina-potistena-ruzemi

      Vymazat