pondělí 17. března 2014

košile s pastelovým potiskem ebay - RECENZE

Jako další kousek s prvkem babyblue ( vy to nevíte,ale já tu barvu úúplně žeru :D ) je tahle košile s pastelovým potiskem květin . Byla to láska na první pohled a vy snad i bez delšího vysvětlování chápete proč :) ....


ještě přidáme foto na modelce


Zde ji koupíš
Objednáno : 27.2.2014
Doručeno : 12.3.2014
Cena : 10 dolarů = cca 210kč
Pošta : 4 dolary = 84kč
Platba :  Paypal
Velikost : M
Materiál : šifon



Košile byla zaslána obyčejně ( omlouvám se za kvalitu,ten den jsme přijela pozdě domů a mobil se moc nekamarádí s umělým světlem :D )¨



kráska



Bohužel měla špinavý límeček (na fotce to bohužel není tak zřetelné )




štítek



Detail potisku



Velikost :
Raději jsem si objednala Mko ( díky širokému hrudníku ) a sedí perfektně !



Hodnocení :

+ rychlé dodání
+ krásné barvy
+ materiál uvedený pravdivě

- špinavá
- v dírkách na knoflíky se trhají nitky
- pošta

Uděluji 3 kočičky,ráda bych dala víc,ale bohužel ty nitky to kazí :(




A rovnou si sem hodíme jeden outfit !




Pac a pusu zase příště :)

3 komentáře:

  1. Krásná košile :-) . Ta skvrna nejde ničím dolů?
    Trhající se nitky by mi sice vadily, ale pošta není tak moc, v ČR by jsi takovouto košili našla i do 500 Kč, takže myslím,že celková cenaje v pohodě :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kroutí se mi všchny prsty,když si uvědomím,že jsem za ní dala loni v HM necelých 700! Byl do dárek..

    OdpovědětVymazat