čtvrtek 13. března 2014

šifonová košile s kytkama a kočkama ebay - RECENZE

Přes zimu jsem zjistila svůj nedostatek vršků , rozhodla jsem se tedy polepšit. Pár dalších recenzí bude právě o dalších košilích z ebay :)



Koupíš zde
Objednáno : 25.2.2014
Doručeno : 13.3.2014
Cena : 184kč
Pošta : Zdarma
Platba : paypal
Varianta černá /bílá
Materiál šifon
Velikost : S-M ( sedí ale přes prsa je mi trošku těsná,ale na to už jsem zvyklá :D )

A VIDÍTE TAM TY KOČKY?! :D


Dorazila


V plné kráse



detail



POZOR,DÉLKA JE POUZE 48CM (měřeno od ramene)


Hodnocení :

+ stejná jako na obrázku
+ materiál šifon
+ pošta zdarma

- krátká

Uděluji 4 kočinky :)



Jinak jsme na fb stránce Revitalash vyhrála serum na řasy ( konkrétně toto  )

-VLASTNOSTI:
  • Patentovaná směs funkčních kosmetických přísad přispívá ke zkrášlení a zatraktivnění Vašich přírodních řas
  • Využívá sílu peptidů a zklidňujících rostlinných látek, které řasy maximálně vyživují a tím zlepšují jejich kvalitu
  • RevitaLash Advanced  zlepšuje vzhled Vašich řas. Řasy pak vypadají luxusnější a plnější 

Toto sérum mám tedy na vyzkoušení a recenze se taky objeví ZDE NA BLOGU !


1 komentář: