pondělí 10. března 2014

šedý kulich ebay - RECENZE

Čapky se v zimě hodně nosily a jelikož dají každému outfitu jiný vzhled,nevidím nic proti kulíškům ve více barvách. U téhle mi ale něco říkalo,nejdřív zkus jednu,pak můžeš dokoupit ostatní... No a udělala jsem dobře.



Koupila jsem ho zde 
Objednáno : 27.11.2013
Doručeno : 23.12.2013
Cena : 63kč
Pošta : Zdarma
Typ platby : Paypal
Typ prodeje : Aukce


Kulich přišel v obálce ( zaslán obyčejně ) , po rozbalení jsme se zděsila jeho délky



Pak jsem ho zkusila ohrnout.....



.... ale i tak to nepomohlo



další foto na hlavě ( to ohrnutí mám až  u bambule ! )



Ještě jedno foto v domáckým tričku :D ( kulich je velký i příteli )



A co tahle chyba v "barvě" ?



Jediný pozitiv je ten,že bambule je velmi příjemná na dotek... Byla a jsem z ni opravdu zklamaná,protože by se skvěle hodila k šále,kterou jsem si pořídila. Tím pádem nevím co s ní,zbytečně vyhozené peníze ( i když kvůli 60 korunám se nestřílí )

Hodnocení :

+ pošta zdarma
+ příjemný materiál a bambule

- příliš dlouhá
- nedá se prostě nosit ani upravit

Uděluji 1 kočku,protože jediný,kdo jí využije,je kocour ( a to na hraní )





Žádné komentáře:

Okomentovat