úterý 8. dubna 2014

Tak kde je to vyhlášení giveaway?!

Ano,je už dávno po termínu a stále tu není vyhlášení?!  Jak je to možné ?!  PROZRADÍM !


Problém číslo 1 : VÝHRA -

 Balík z Lush ( ze kterého měla být odměna pro výherce ) stále nedorazil . Proč? Protože jsem dělala velkou ( a drahou) objednávku a Lush si myslí,že to zde chci prodávat . Tudíž čekám až mi zašlou pokyny a já doložím,že nemám v plánu prodávat Lush a vydělávat na tom .


Problém číslo 2 : PRÁCE -


Nečekaně mi do práce volala hygiena,tím pádem jsem až do třetího dubna byla jako na trní a uklízela jako splašená ( ze země by se dalo jíst,nemám pravdu ? )


Problém číslo 3 - VÝHRA -


Díky VÁM všem jsem botičky vyhrála, ale ! Zatím se mi neozvali i když měli a já se ve vyhlášení už chtěla pochlubit botičkama :(



Tím pádem výherce ZATÍM nevyhlásím - at zbytečně dlouho nečeká na výhru !



Pac a pusu

3 komentáře:

  1. §je to hrozný, když se to sejde a ještě dělají z člověka vola, místo aby byli rádi, že nakupuješ ve velkým, tak tě podezírají a i kdyby jsi to prodávala, tak co? Oni už to mají zaplacený, tak o co jim jde?

    OdpovědětVymazat
  2. V Lushi pobavili! :D Ale na druhou stranu je docela chápu, i když...nejsme v Číně. Výhru Ti moc přeji, stejně jako úspěšnost Tvého salonu :)

    OdpovědětVymazat