úterý 8. dubna 2014

kočičí kabelka ebay - RECENZE

Tahle kabelka byla jedna velká náhoda,jednalo se o aukci a já se na mobilu překlika - tím pádem jsem přihodila víc než jsem chtěla .

Modlila jsem se tedy co přijde - a jestli vůbec přijde.



Od tohoto prodejce
Objednáno : 1.3.2014
Doručeno : 8.4.2014
Cena : 200kč
Pošta : Zdarma
Typ prodeje : aukce
Doručení : obyčejně

Když mi poštačka přinesla balík,nevěděla jsem,co v tom je ( uplně jsem na kabelku zapomněla :D )



Je ale krásná ( toho růžového jsem si na fotce nevšimla,díky bohu to jde sundat a už si s tím hraje kocour :D )

Zadní strana



Otevřená


Na těle


Velikost : 

Šířka : 22,5cm
Výška : 19cm

Co se do ní vejde ?

Často si přijdu jako Hermiona a její " bezedný pytel" ( já tomu tak říkala :D )  a občas ji slušně napodobím obsahem  tašky/kabelky . Přesvědčte se sami :)



Růžový obsah je zcela náhodný :D ani já sama jsem netušila,že to mám všechno sladěný :D


Bohužel,moje růžová peněženka se do kabelky nevejde,když si ale seženu trošku menší ( nebo použiji taštičku z Turecka na první fotce kterou mám normálně na léky),nebude problém


Hodnocení :

+ stejná jako na obrázku
+ pošta zdarma
+ včetně popruhu

Sice delší dodání,ale to vůbec nevadí



6 komentářů: