pátek 11. dubna 2014

košile s modrými květy ebay - RECENZE


Mou nejoblíbenější barvou je modrá a když jsme viděla tuhle ŠIFONOVOU košili, s MODROU aplikací - a ještě k tomu s KVĚTY , zaplesalo mi srdce radostí a já hned kupovala ( co na tom,že stojí skoro 300 :D )



Koupena zde
Objednáno: 8.3.2014
Doručeno : 4.4.2014
Cena : 273kč
Pošta :  Zdarma
Doručení : obyčejně poštačkou
Velikost : L



Měla jsem ji ve schránce,zaslána byla tedy obyčejně a poštačka se asi nemohla dozvonit . Na kráse ji to ale nijak neubralo .




Bohužel je tu něco,co mi radost zkazilo - a to jakési červené fleky , které nejdou vyprat :( Nejvýraznější z nich je vpředu o knoflíčků , dalších pár jich je na zádech v oblasti pravé lopatky


další flek



Napsala jsem tedy prodejci,že košile dorazila,ale že jsou na ní nějaké fleky ,které nejdou vyprat ( + zaslané foto ). Díky bohu za prodejce,zeptal se mě,kolik budu chtít vrátit abych byla spokojená a neudělovala špatné hodnocení. Riskla jsem to a řekla jsem 6,5 dolarů ( půlka ceny ) . Souhlasil !

Dnes přistály na účtu :)


Velikost :

Podle velikostí tabulky uvedené u předmětu : má přes prsa 108cm - řekla bych,že je to o dost mín, mám 89cm přes prsa,sice nepne ale tolik "místa" tam také není :)

Hodnocení :


+ pošta zdarma
+ stejná jako na obrázku
+ solidní prodejce který souhlasil s vrácením peněz a díky tomu mě košile vyšla na 140
kč !

- fleky  ( nosit se ale dá )

Čtyři kočky :)


Druhý den po vyprání už jsem si ji prostě musela vzít na sebe :)





2 komentáře:

  1. Na ten vepředu bych zkusila bílou barvu na textil, možná to bude trochu jiný odstín bílé než ta košile, ale rozhodně to bude míň výrazné. A ty vzadu nejdou skoro vidět :) Jinak je moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je naprosto dokonalá! Kombinace modré s kytičkama je naprosto luxusní! Jen škoda těch flíčků :(

    OdpovědětVymazat