pondělí 14. dubna 2014

košile s pusinkama a květy ebay - RECENZE

Koupíš zde
Objednáno : květy 4.3.2014
                    pusy 5.3.2014
Doručeno : 25.4.2014
Cena košile s pusinkama : 139kč
Cena košile s květy : 198kč
Pošta : zdarma ( u košile je ted pošta tři dolary )
Doručení : obyčejně,ve společném balíčku
Uvedený materiál šifon,neodpovídá - něco jako satén - psala jsem prodejci a byl ochotný mi vrátit peníze :)





S květy



Balíček




rozbaleno


:)




foto na postavě pusy



foto na postavě květy



Velikost :

Obě jsou objednané L, velikost sedí tak na S/M


Hodnocení :

+  pošta zdarma
+ stejné jako na obrázku
+ milý a vstřícný prodejce

- materiál není šifon ( ale za to prodejce vrátil za každou 1,5 dolaru )
- košile s květy trošku křivě šitá


Uděluji 4 kočky


8 komentářů:

  1. Tá pusinková košeľa je dokonalá :3

    OdpovědětVymazat
  2. nechápu proč prodejci rovnou neuvádějí reálný materiál, ušetřili by tolik peněz... :D
    jinak obě jsou moc pěkné, máš skvělej vkus:)

    OdpovědětVymazat
  3. teda pobavilo mě datum doručení :D
    ta květovaná super, závidim jak ti všechny košile tak slušej :(

    OdpovědětVymazat
  4. tu pusinkovou taky potrebuju :-D

    OdpovědětVymazat
  5. nemela si uz tu pusinkovou driv?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla,ale přibrala jsem a nebyla mi :D tak jsme ji prodala a koupila znovu

      Vymazat
  6. Hrozně moc ti sluší ta květovaná! :) (i když je křivě šitá :D)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojki, můžu poprosit o rozměry té kytičkované košile kolik má přes prsa? Děkuji :)

    OdpovědětVymazat