pátek 2. května 2014

vratnepenize.cz funguje !

Ano,je to tak ! Právě dnes mi na účet přistály peníze ze stránky vratnepenize a jelikož tomu spousta lidí ( i já ) nevěřila,rozhodla jsem se o tom  napsat :)


O co vlastně jde - Zjednodušená verze :D

Vratnepenize vrací peníze za váš nákup . Teda,jen pár procent,ale vrací . Něco si můžete přečíst zde
Musíte se :

1) Zaregistrovat ( za to dostanete vstupní bonus 50kč - ZDE SE REGISTRUJ )

2) Vždy musíte nakupovat přes vratnepenize - najedete na stránku www.vratnepenize.cz - zde najdete ( v seznamu obchodů nebo pomocí vyhledávače ) obchod -  ( např . : Mall.cz ) kliknete,přesměruje vás to a můžete dávat věci do košíku....


U KAŽDÉHO OBCHODU JE NAPSÁNO KOLIK % VRACÍ !

3) Čekat čekat čekat ( o  přisání částky budete informováni přes e-mail )

4) Pokud budete zakoupené zboží reklamovat,vratné peníze se zamítnou


5) Až budete mít na svém účtu více jak 300kč, můžete zažádat o vyplacení




Já peníze na svůj účet "sbírám" od roku 2011 ( přesněji od 1.12.2011 ) , ale jelikož moc na českých stránkách nenakupuji,moc peněz jsem získat nemohla. Pokud tedy využíváte slevové portály apod ( hlavně teda Mall.cz , protože vykupto ani slevomat už s vratnepenize nespolupracují ) myslím,že si za ten rok můžete přijít na hezký balík :)



No a ted ten důkaz ! ( čísla účtu jsou záměrně vymazána :) )



nemůžu hodnotit jinak,než pozitivně ! Tak šup, nechte své nákupy "vydělávat a ušetřit"



Vaše Atigu

3 komentáře: